Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill å si at noen av de gode, gamle dolerene jeg "kjenner" fortsatt e rher, for nå trenger jeg dere. Jeg har nettopp fått to rosa streker.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

10

• Sofline

10

• morsan

4

• filiokus81

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det MÅTTE jo bare blir rosa og ikke lyseblå på deg!!! :-D

*G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*!*

Gjest Persille
Skrevet

Vi er her :)

Skal man gratulere eller støtte i bekymringen?

Skrevet

Kjære du, er du gravid jente? :) Gøy det vel?

Skrevet

Kjære du, er du gravid jente? :) Gøy det vel?

Jeg vet ikke!

Skrevet

Vi er her :)

Skal man gratulere eller støtte i bekymringen?

Vet ikke =(

Skrevet

Det MÅTTE jo bare blir rosa og ikke lyseblå på deg!!! :-D

*G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*!*

Jeg kjøpte fem sånne dustete strimmel billiggreier bare for å ha hjemme. Ikke det at jeg trengte fem da, tydeligvis! Tror du den viser feil, siden det er sånn billig?

Skrevet

Jeg vet ikke!

Les på pakken, men den jeg kjenner til viser bare en strek når man ikke er gravid, og to når man er gravid! :)

Skrevet

Les på pakken, men den jeg kjenner til viser bare en strek når man ikke er gravid, og to når man er gravid! :)

Det var det siste spørsmålet ditt jeg først og fremst svarte vet ikke til... I pakningsvedlegget står det ganske klart og tydelig "Hvis det kommer to streker frem på testen, er den positiv. Tetsen har funnet HCG-hormon i urinen, som betyr at du med stor sannsynlighet er gravid"

Skrevet

Jeg kjøpte fem sånne dustete strimmel billiggreier bare for å ha hjemme. Ikke det at jeg trengte fem da, tydeligvis! Tror du den viser feil, siden det er sånn billig?

Det kan vise feil hvis du er gravid, dvs. negativ selv om du er "på tjukka", men jeg har aldri hørt om at det kan vise feil positiv.

Skrevet

Gratulerer! Eller....?

Hvis vi har råd, og babyen er frisk, og mamma ikke sier noe vondt, og jeg får fullført utdanningen min, og samboer får utdannet seg, og befruktningen skjedde etter forrige fest, og vi får bygget spisestuen i den nye leiligheten om til barnerom.. så er det kanskje gratulerer..

Skrevet

Jammen så utrolig koselig da!!! Gratulerer massevis :) :)

Skrevet

Det kan vise feil hvis du er gravid, dvs. negativ selv om du er "på tjukka", men jeg har aldri hørt om at det kan vise feil positiv.

Darn. Når er det vits å ta en ny? I morgen tidlig? Om tre dager? Jeg skal ha en utrolig vanskelig eksamen om en uke, og nå får jeg ikke gjort _noe_. Jeg bare sitter og stirrer ut i lufta. Jeg kommer til å stryke.

Skrevet

Nå så jeg at det virket som om folk jeg "ikke" kjenner liksom ikke får lov til å svare. Seff får dere det =o

Skrevet

Darn. Når er det vits å ta en ny? I morgen tidlig? Om tre dager? Jeg skal ha en utrolig vanskelig eksamen om en uke, og nå får jeg ikke gjort _noe_. Jeg bare sitter og stirrer ut i lufta. Jeg kommer til å stryke.

Jeg har faktisk hørt om ett tilfelle der en jente fikk falsk poritiv beskjed, men det var sånn cirka 1990! ;-) testene har nok blitt bedre siden da.

Skrevet

Hvis vi har råd, og babyen er frisk, og mamma ikke sier noe vondt, og jeg får fullført utdanningen min, og samboer får utdannet seg, og befruktningen skjedde etter forrige fest, og vi får bygget spisestuen i den nye leiligheten om til barnerom.. så er det kanskje gratulerer..

Festen skal du ta med ro.

Du og fosteret har ikke felles blodomløp de første ukene.

Skrevet

Ta en ny med det samme!

:-)

Skrevet

Det var det siste spørsmålet ditt jeg først og fremst svarte vet ikke til... I pakningsvedlegget står det ganske klart og tydelig "Hvis det kommer to streker frem på testen, er den positiv. Tetsen har funnet HCG-hormon i urinen, som betyr at du med stor sannsynlighet er gravid"

Jeg håper alt ordner seg greit for dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...