filiokus81 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hvordan går det med din graviditet? Takk som spør! Her er alt bra, termin er 31. mai så det er ikke lenge igjen nå! Jeg er veldig spent på hvordan tilværelsen med to små blir, og har på forhånd litt vondt av kommende storesøster (20 mnd) som ikke aner hva som er i ferd med å skje..) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Takk som spør! Her er alt bra, termin er 31. mai så det er ikke lenge igjen nå! Jeg er veldig spent på hvordan tilværelsen med to små blir, og har på forhånd litt vondt av kommende storesøster (20 mnd) som ikke aner hva som er i ferd med å skje..) Det går sikkert bra med storesøster. :-) Lykke til med resten av svangerskapet, håper ikke du må gå for lenge over tiden. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Det går sikkert bra med storesøster. :-) Lykke til med resten av svangerskapet, håper ikke du må gå for lenge over tiden. Det håper ikke jeg heller ) Blir det bryllup og barn på deg snart da? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Det håper ikke jeg heller ) Blir det bryllup og barn på deg snart da? Vi diskuterer det. Jeg har om svært kort tid brukt opp alle p-pillene som var å få på resepten min, og jeg har ikke tenkt meg til lege for å be om en ny. Så jeg regner med/håper på det blir barn neste år. Angående bryllup så sier samboeren "jeg sier ikke nei om du frir". Men jeg har ikke så lyst til å fri. Jeg er gammeldags og synes det er mannens oppgave, og det har jeg sagt til ham. Jeg regner mest med vi bare blir enige om en dato. Vi ønsker oss et ikke altfor formelt bryllup med ikke for mange gjester, så det kan godt hende det blir noe vi tar på sparket og bestemmer "bare" en måned før. :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Vi diskuterer det. Jeg har om svært kort tid brukt opp alle p-pillene som var å få på resepten min, og jeg har ikke tenkt meg til lege for å be om en ny. Så jeg regner med/håper på det blir barn neste år. Angående bryllup så sier samboeren "jeg sier ikke nei om du frir". Men jeg har ikke så lyst til å fri. Jeg er gammeldags og synes det er mannens oppgave, og det har jeg sagt til ham. Jeg regner mest med vi bare blir enige om en dato. Vi ønsker oss et ikke altfor formelt bryllup med ikke for mange gjester, så det kan godt hende det blir noe vi tar på sparket og bestemmer "bare" en måned før. :-) Så koselig da! Lykke til med begge deler ) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Så koselig da! Lykke til med begge deler ) Takk! :-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Vet ikke =( Vel, uansett hva du bestemmer deg for - så synes jeg du gjorde det rette valget, og ønsker deg lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.