Gjest D*lilith Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hvordan få en katt til å gå ute på do,noen tips? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hver gang den går på do inne, bær den ut så fort som mulig. Etter hvert sjønner den systemet. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hver gang den går på do inne, bær den ut så fort som mulig. Etter hvert sjønner den systemet. Oki,får gjøre det 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Oki,får gjøre det Det samme har jeg gjort for kattene mine.Det funker:)Naa som det blir varmere ute, kan det vaere greit aa ha ei dor aapen, slik at den kommer seg lett ut, hvis du har muligheten til det. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det samme har jeg gjort for kattene mine.Det funker:)Naa som det blir varmere ute, kan det vaere greit aa ha ei dor aapen, slik at den kommer seg lett ut, hvis du har muligheten til det. Det har jeg mulighet for,skal teste det ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.