Gjest Angela25 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det er vanskelig dette, for du har jo helt rett i at det kan bli mye fravær med småbarn i huset. Vannkopper, influensa og en hel haug med andre lumske greier som får mor og far til å svette så det hagler av angst for for mye fravær. Det er bare det at jeg mistenker at det ligger litt slappe holdninger bak i dette tilfellet. Jeg kan selvsagt ikke bevise det, men det begynner etterhvert å bli mange små insidenter som peker i den retning. Bør man ikke strekke seg langt for å overbevise når man har "prøvetid"? Hei! Forskjellige meninger om dette temaet, og dette er hva jeg har aa si: Det kan vaere hun tar litt for lett paa denne jobben, og det kan vaere at barna hennes faktisk er syke. Men det snedige er at hun ikke forklarer seg(?) til deg litt mer. Jeg mener, hadde jeg jobbet der, og dattera mi virkelig var syk, og jeg maatte vaere borte fra jobben saapass ofte som hun har vaert, ville jeg brukt litt tid paa aa forklare deg det, beklage meg for mye fravaer og nevnt hva som har feilet dattera mi.Kanskje ogsaa tatt med en legeattest paa at dattera mi faktisk har vaert syk.Tillit er saa viktig, spesielt paa en ny arbeidsplass. Og skjer det noe som sykdom hos barn, eller seg selv, saa er komunikasjon viktig. I allefall om man vil beholde jobben. Hvorfor ikke ta det opp med henne for du vurderer aa gi jobben til noen andre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.