pekkaline Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Værsendingsevnene mine kan med andre ord forbedres. :-) Ja du får trene litt. Jeg ønsker meg sol i morgen, da skal jeg på jobb og være ute der håper jeg Du skal kanskje hjem i pinsa? Hytta er vel ikke tatt i bruk enda kanskje? (husker jeg feil person nå kanskje?) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Ja du får trene litt. Jeg ønsker meg sol i morgen, da skal jeg på jobb og være ute der håper jeg Du skal kanskje hjem i pinsa? Hytta er vel ikke tatt i bruk enda kanskje? (husker jeg feil person nå kanskje?) *prøver igjen* Nei, du husker ikke feil person. :-) Jeg skal ikke hjem i pinsa, og jeg vet faktisk ikke om de har overtatt hytta enda. Det var snakk om at de skulle få den i pinsehelga. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 *prøver igjen* Nei, du husker ikke feil person. :-) Jeg skal ikke hjem i pinsa, og jeg vet faktisk ikke om de har overtatt hytta enda. Det var snakk om at de skulle få den i pinsehelga. Tenker de ser frem til det! Du får vel brukt den du også tenker jeg 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Tenker de ser frem til det! Du får vel brukt den du også tenker jeg Det har jeg store planer om. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.