pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Nå har jeg kikket rundt på finn.no, og det er jammen underholdende Masse rart gis bort, deriblandt pent brukt ketsjup og sennepflasker Også denne da, (husker ikke pris) han var da fornuftig og ærlig! http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10147067&sid=5apJ7H5gp593738&pos=36&tot=224&page=2 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 *he he* Jeg husker det var en lang tråd her for en god tid tilbake om diverse "funn" på finn.no. Den som tok kaka var vel nesten hun som skulle selge "adventsstake" laget av halve klesklyper!!! ;-) Litt sånn som små barn kan finne på å komme hjem med fra barnehagen, og som bare blir satt pris på av foreldre/besteforeldre *he he* 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 *he he* Jeg husker det var en lang tråd her for en god tid tilbake om diverse "funn" på finn.no. Den som tok kaka var vel nesten hun som skulle selge "adventsstake" laget av halve klesklyper!!! ;-) Litt sånn som små barn kan finne på å komme hjem med fra barnehagen, og som bare blir satt pris på av foreldre/besteforeldre *he he* Den tråden husker jeg. Det var også en som solgte brukt sminke. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Den tråden husker jeg. Det var også en som solgte brukt sminke. JA!!! Og en brukt epliator, hukser jeg! *ha ha* Og så husker jeg en som skulle selge et slags lavt minigjerde i hvit plast til å ha rundt blosmterbed. *ho ho* 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 *he he* Jeg husker det var en lang tråd her for en god tid tilbake om diverse "funn" på finn.no. Den som tok kaka var vel nesten hun som skulle selge "adventsstake" laget av halve klesklyper!!! ;-) Litt sånn som små barn kan finne på å komme hjem med fra barnehagen, og som bare blir satt pris på av foreldre/besteforeldre *he he* Jøss! Haha, det finnes ikke grenser på finn tydeligvis Jeg har aldri solgt noe der faktisk. Hmmm min mann solgte en gammel bil der en gang. Jeg tenker ikke over det. Har mye jeg kunne satt inn når jeg tenker meg om. Jeg liker ikke kaste brukbare ting, så da hoper det seg opp her. Min mann kaster i smug 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 JA!!! Og en brukt epliator, hukser jeg! *ha ha* Og så husker jeg en som skulle selge et slags lavt minigjerde i hvit plast til å ha rundt blosmterbed. *ho ho* Den husker jeg også. Jeg ler høyt her jeg sitter for meg selv bare ved tanken. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Den husker jeg også. Jeg ler høyt her jeg sitter for meg selv bare ved tanken. :-) Jeg også! *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jøss! Haha, det finnes ikke grenser på finn tydeligvis Jeg har aldri solgt noe der faktisk. Hmmm min mann solgte en gammel bil der en gang. Jeg tenker ikke over det. Har mye jeg kunne satt inn når jeg tenker meg om. Jeg liker ikke kaste brukbare ting, så da hoper det seg opp her. Min mann kaster i smug Har både kjøpt og solgt ting på finn! :-) Et ypperlig forum, men utrolig mye rart, da. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jøss! Haha, det finnes ikke grenser på finn tydeligvis Jeg har aldri solgt noe der faktisk. Hmmm min mann solgte en gammel bil der en gang. Jeg tenker ikke over det. Har mye jeg kunne satt inn når jeg tenker meg om. Jeg liker ikke kaste brukbare ting, så da hoper det seg opp her. Min mann kaster i smug Egentlig hadde det vært greit med en mann som kastet litt ubrukelige ting i smug (men ikke si det til ham). Jeg er nemlig også en som tar vare på altfor mye. Det hoper seg opp. For tiden sliter vi med en kjempestor bunke aviser fordi jeg alltid glemmer å legge dem ut i "papirplastposen" på fortauet når det hentes en gang i måneden. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 JA!!! Og en brukt epliator, hukser jeg! *ha ha* Og så husker jeg en som skulle selge et slags lavt minigjerde i hvit plast til å ha rundt blosmterbed. *ho ho* Det var en juksebrønn på gis bort sidene Måtte hente selv. Taket var fullt av jord og gress 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Egentlig hadde det vært greit med en mann som kastet litt ubrukelige ting i smug (men ikke si det til ham). Jeg er nemlig også en som tar vare på altfor mye. Det hoper seg opp. For tiden sliter vi med en kjempestor bunke aviser fordi jeg alltid glemmer å legge dem ut i "papirplastposen" på fortauet når det hentes en gang i måneden. Hos meg er det jeg som vil kaste og mannen beholde. Han har fortsatt jakker fra da han gikk på gymnaset, sist på 70-tallet!!! De er nå altfor korte på ermene, men de var jo dritkuuuule dengang da, og derfor nekter han å kaste.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Egentlig hadde det vært greit med en mann som kastet litt ubrukelige ting i smug (men ikke si det til ham). Jeg er nemlig også en som tar vare på altfor mye. Det hoper seg opp. For tiden sliter vi med en kjempestor bunke aviser fordi jeg alltid glemmer å legge dem ut i "papirplastposen" på fortauet når det hentes en gang i måneden. aviser hadde vel passet på finn ved siden av ketsjup flaskene 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jøss! Haha, det finnes ikke grenser på finn tydeligvis Jeg har aldri solgt noe der faktisk. Hmmm min mann solgte en gammel bil der en gang. Jeg tenker ikke over det. Har mye jeg kunne satt inn når jeg tenker meg om. Jeg liker ikke kaste brukbare ting, så da hoper det seg opp her. Min mann kaster i smug Foreldrene mine gav bort en bryggerpanne som fulgte med huset da de kjøpte det. Det var gjort to minutter etter at de satte inn annonsen. Effektivt! De slapp også strevet med å frakte den til dynga i stedet for. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Det var en juksebrønn på gis bort sidene Måtte hente selv. Taket var fullt av jord og gress LOL!!! 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Nei nå skal jeg legge meg! Natta småpiker! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Hos meg er det jeg som vil kaste og mannen beholde. Han har fortsatt jakker fra da han gikk på gymnaset, sist på 70-tallet!!! De er nå altfor korte på ermene, men de var jo dritkuuuule dengang da, og derfor nekter han å kaste.... hehe, de kostet sine kroner sikkert Tøy er ikke det jeg holder mest igjen på, men er fæl til å tro at jeg skal få fikset glidelåser, sydd revnete sengeklær osv. Det blir liggende å ta plass her. En dårlig ide, jeg husker aldri å gjøre det..... 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Nei nå skal jeg legge meg! Natta småpiker! :-) Ja det er på tide for meg også. Drøm søtt 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hos meg er det jeg som vil kaste og mannen beholde. Han har fortsatt jakker fra da han gikk på gymnaset, sist på 70-tallet!!! De er nå altfor korte på ermene, men de var jo dritkuuuule dengang da, og derfor nekter han å kaste.... Nostalgiens kvaler... Sist jeg med samboeren hos foreldrene hans hadde moren hans ryddet ut av skapet "hans" hvor han hadde barndomsminnene for rommet skulle pusses opp. Han ble tvunget til å rydde ut i det. Det dukket det opp mange herlige ting. Alt fra de stripene han laget i sin tid som tegneserietegner og boken han hadde skrevet om å være fotballproff i Italia, til en diger brusetikettsamling, ubrukelige penner og våtservietter fra flyturer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Foreldrene mine gav bort en bryggerpanne som fulgte med huset da de kjøpte det. Det var gjort to minutter etter at de satte inn annonsen. Effektivt! De slapp også strevet med å frakte den til dynga i stedet for. Nå har min mann kjøpt seg tilhenger Vel, natta er her. Du må ha ei god natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.