Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*he he*

Jeg husker det var en lang tråd her for en god tid tilbake om diverse "funn" på finn.no. Den som tok kaka var vel nesten hun som skulle selge "adventsstake" laget av halve klesklyper!!! ;-)

Litt sånn som små barn kan finne på å komme hjem med fra barnehagen, og som bare blir satt pris på av foreldre/besteforeldre *he he*

Skrevet

*he he*

Jeg husker det var en lang tråd her for en god tid tilbake om diverse "funn" på finn.no. Den som tok kaka var vel nesten hun som skulle selge "adventsstake" laget av halve klesklyper!!! ;-)

Litt sånn som små barn kan finne på å komme hjem med fra barnehagen, og som bare blir satt pris på av foreldre/besteforeldre *he he*

Den tråden husker jeg. Det var også en som solgte brukt sminke.

Skrevet

Den tråden husker jeg. Det var også en som solgte brukt sminke.

JA!!! Og en brukt epliator, hukser jeg! *ha ha*

Og så husker jeg en som skulle selge et slags lavt minigjerde i hvit plast til å ha rundt blosmterbed. *ho ho*

Skrevet

*he he*

Jøss! Haha, det finnes ikke grenser på finn tydeligvis :) Jeg har aldri solgt noe der faktisk. Hmmm min mann solgte en gammel bil der en gang. Jeg tenker ikke over det. Har mye jeg kunne satt inn når jeg tenker meg om. Jeg liker ikke kaste brukbare ting, så da hoper det seg opp her. Min mann kaster i smug :)

Skrevet

Og så husker jeg en som skulle selge et slags lavt minigjerde i hvit plast til å ha rundt blosmterbed. *ho ho*

Den husker jeg også. Jeg ler høyt her jeg sitter for meg selv bare ved tanken. :-)

Skrevet

Den husker jeg også. Jeg ler høyt her jeg sitter for meg selv bare ved tanken. :-)

Jeg også! *he he*

Skrevet

Jøss! Haha, det finnes ikke grenser på finn tydeligvis :) Jeg har aldri solgt noe der faktisk. Hmmm min mann solgte en gammel bil der en gang. Jeg tenker ikke over det. Har mye jeg kunne satt inn når jeg tenker meg om. Jeg liker ikke kaste brukbare ting, så da hoper det seg opp her. Min mann kaster i smug :)

Har både kjøpt og solgt ting på finn! :-)

Et ypperlig forum, men utrolig mye rart, da.

Skrevet

Egentlig hadde det vært greit med en mann som kastet litt ubrukelige ting i smug (men ikke si det til ham). Jeg er nemlig også en som tar vare på altfor mye. Det hoper seg opp. For tiden sliter vi med en kjempestor bunke aviser fordi jeg alltid glemmer å legge dem ut i "papirplastposen" på fortauet når det hentes en gang i måneden.

Skrevet

Det var en juksebrønn på gis bort sidene :) Måtte hente selv. Taket var fullt av jord og gress :)

Skrevet

Egentlig hadde det vært greit med en mann som kastet litt ubrukelige ting i smug (men ikke si det til ham). Jeg er nemlig også en som tar vare på altfor mye. Det hoper seg opp. For tiden sliter vi med en kjempestor bunke aviser fordi jeg alltid glemmer å legge dem ut i "papirplastposen" på fortauet når det hentes en gang i måneden.

Hos meg er det jeg som vil kaste og mannen beholde.

Han har fortsatt jakker fra da han gikk på gymnaset, sist på 70-tallet!!! De er nå altfor korte på ermene, men de var jo dritkuuuule dengang da, og derfor nekter han å kaste....

Skrevet

aviser hadde vel passet på finn ved siden av ketsjup flaskene ;)

Skrevet

Foreldrene mine gav bort en bryggerpanne som fulgte med huset da de kjøpte det. Det var gjort to minutter etter at de satte inn annonsen. Effektivt! De slapp også strevet med å frakte den til dynga i stedet for.

Skrevet

Det var en juksebrønn på gis bort sidene :) Måtte hente selv. Taket var fullt av jord og gress :)

LOL!!!

Skrevet

Nei nå skal jeg legge meg! Natta småpiker! :-)

Skrevet

Han har fortsatt jakker fra da han gikk på gymnaset, sist på 70-tallet!!! De er nå altfor korte på ermene, men de var jo dritkuuuule dengang da, og derfor nekter han å kaste....

hehe, de kostet sine kroner sikkert :) Tøy er ikke det jeg holder mest igjen på, men er fæl til å tro at jeg skal få fikset glidelåser, sydd revnete sengeklær osv. Det blir liggende å ta plass her. En dårlig ide, jeg husker aldri å gjøre det.....

Skrevet

Nei nå skal jeg legge meg! Natta småpiker! :-)

Ja det er på tide for meg også. Drøm søtt :)

Skrevet

Nostalgiens kvaler...

Sist jeg med samboeren hos foreldrene hans hadde moren hans ryddet ut av skapet "hans" hvor han hadde barndomsminnene for rommet skulle pusses opp. Han ble tvunget til å rydde ut i det. Det dukket det opp mange herlige ting. Alt fra de stripene han laget i sin tid som tegneserietegner og boken han hadde skrevet om å være fotballproff i Italia, til en diger brusetikettsamling, ubrukelige penner og våtservietter fra flyturer.

Skrevet

Foreldrene mine gav bort en bryggerpanne som fulgte med huset da de kjøpte det. Det var gjort to minutter etter at de satte inn annonsen. Effektivt! De slapp også strevet med å frakte den til dynga i stedet for.

Nå har min mann kjøpt seg tilhenger ;) Vel, natta er her. Du må ha ei god natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...