Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aviser hadde vel passet på finn ved siden av ketsjup flaskene ;)

"Brukte, danske gratisaviser gis bort mot avhenting (så får du en tur med danskebåten og kvota på kjøpet). De fleste er bare bladd igjennom en gang. Svarer du fort får du også noen reklamer med på kjøpet."

Skrevet

Nå har min mann kjøpt seg tilhenger ;) Vel, natta er her. Du må ha ei god natt :)

Kjekt å ha! God natt til deg også!

Skrevet

"Brukte, danske gratisaviser gis bort mot avhenting (så får du en tur med danskebåten og kvota på kjøpet). De fleste er bare bladd igjennom en gang. Svarer du fort får du også noen reklamer med på kjøpet."

HAHA!! Vill i blikket i retning av danmark!

Skrevet

Nei nå skal jeg legge meg! Natta småpiker! :-)

Natta!

Skrevet

Nostalgiens kvaler...

Sist jeg med samboeren hos foreldrene hans hadde moren hans ryddet ut av skapet "hans" hvor han hadde barndomsminnene for rommet skulle pusses opp. Han ble tvunget til å rydde ut i det. Det dukket det opp mange herlige ting. Alt fra de stripene han laget i sin tid som tegneserietegner og boken han hadde skrevet om å være fotballproff i Italia, til en diger brusetikettsamling, ubrukelige penner og våtservietter fra flyturer.

Våtservietter!! *LOL*

Skrevet

Våtservietter!! *LOL*

De var ubrukt, bare for å understreke det. :-)

Skrevet

De var ubrukt, bare for å understreke det. :-)

Ja, regnet med det, men artig at de ble spart på.

Men det er vel kanskje slike ting som ofte har havnet der "by accident".

Ikke for det - jeg var en skikkelig skrotsamler som barn! Jeg hadde til og med spart på et par tomme brusbokser av den mini-typen som man fikk på fly! ;-) den gangen hadde vi jo ikke brusbokser i Norge i det hele tatt, og disse var jo attpåtil så små og søte at jeg bare _måtte_ spare på dem! ;-)

Jeg håper og tror at de er sanert for lengst, og at de ikke ligger nederst i en eske i kjelleren hos moren min*S*

Skrevet

Ja, regnet med det, men artig at de ble spart på.

Men det er vel kanskje slike ting som ofte har havnet der "by accident".

Ikke for det - jeg var en skikkelig skrotsamler som barn! Jeg hadde til og med spart på et par tomme brusbokser av den mini-typen som man fikk på fly! ;-) den gangen hadde vi jo ikke brusbokser i Norge i det hele tatt, og disse var jo attpåtil så små og søte at jeg bare _måtte_ spare på dem! ;-)

Jeg håper og tror at de er sanert for lengst, og at de ikke ligger nederst i en eske i kjelleren hos moren min*S*

Hehe... :-)

Skrevet

:) Veldig upraktisk når man skal til huset med lastebile, evt flytting osv. Kanskje de skal flytte ? ;)

Mulig... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...