Gjest annnonnymm Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hvis man har fått for høyt prolaktin nivå og hevelse på Hypofysen, men må gå på disse medisinene resten av livet. Er ikke det skadelig da? Trodde hevelse på hypofysen gav mange ekle symptomer i seg selv?? Ei jeg kjenner har dette uten å ha fått det fra AD, og hun bruker medisiner?? 0 Siter
tjohei Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Synes det er mange her på forumet som kan fortelle om svulster i hodet etter medisin. Dette bør kommenteres av NHD synes jeg. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Synes det er mange her på forumet som kan fortelle om svulster i hodet etter medisin. Dette bør kommenteres av NHD synes jeg. NHD har kommentert det nylig. Hvis du leter litt under liknende overskrifter finner du det nok. Vh 0 Siter
Gjest annnonnymm Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 NHD har kommentert det nylig. Hvis du leter litt under liknende overskrifter finner du det nok. Vh Jamen ikke om en må fortsette på medisinen tross dette. Hvor farlig det er har han ikke besvart. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Det som evt er farlig med en slik godartet svulst, er den plassen den tar og dermed det den fortrenger. Denne utviklingen vil en kunne følge ved å bruke MR-undersøkelser. I de fleste tilfeller vil jeg dog tro at det er mulig å erstatte medisinen med andre typer medisin som ikke gir denne bivirkningen. 0 Siter
Gjest annnonnymm Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Det som evt er farlig med en slik godartet svulst, er den plassen den tar og dermed det den fortrenger. Denne utviklingen vil en kunne følge ved å bruke MR-undersøkelser. I de fleste tilfeller vil jeg dog tro at det er mulig å erstatte medisinen med andre typer medisin som ikke gir denne bivirkningen. gir aurorix denne bivirkningen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.