Gå til innhold

FU: Hvis du ble tvunget til et valg mellom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

aa vaere tynn og maatte forsake alle godsaker som sjokolade, gode sauser, leve paa salat og knekkebroed for aa passe inn i en viss buksestoerrelse..

eller

aa vaere lubben, ikke smellfeit, men ha et par bilringer.. kunne kose deg med kakao og boller med barna dine, droppe treningstimen med god samvittighet innimellom.. ikke vaere saa kroppsfokusert, slappet av og kost deg med foelelsen av aa ha en sterk kropp med 4-5 kilo for mye..

Hva ville du valgt? Og er det ikke egentlig et soleklart valg..?

Gjest Elextra
Skrevet

Valget gir seg selv, ja :-).

Men kommer antakelig alltid til å ha ambisjoner om å få trent litt mer og dermed både få mer overskudd og litt strammere og kanskje lettere kropp likevel...

Skrevet

Valget gir seg selv, ja :-).

Men kommer antakelig alltid til å ha ambisjoner om å få trent litt mer og dermed både få mer overskudd og litt strammere og kanskje lettere kropp likevel...

Jeg gaar veldig mye..3-4 timer om dagen.. er det bortkastet som trening?

Er i en situasjon hvor jeg har sultet meg slank.. naar jeg naa begynner aa spise igjen legger kroppen min paa seg alt igjen visst..:(

Men aa gaa er vel litt trim det ogsaa?

Frustrert, men foeler jeg maa leve og ha overskudd og gleden ved aa nyte god mat og godterier.. jeg er en livsnyter og kan ikke fortrenge det..

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg gaar veldig mye..3-4 timer om dagen.. er det bortkastet som trening?

Er i en situasjon hvor jeg har sultet meg slank.. naar jeg naa begynner aa spise igjen legger kroppen min paa seg alt igjen visst..:(

Men aa gaa er vel litt trim det ogsaa?

Frustrert, men foeler jeg maa leve og ha overskudd og gleden ved aa nyte god mat og godterier.. jeg er en livsnyter og kan ikke fortrenge det..

Selvfølgelig er det bra trening, synes du er kjempeflink! Og heldig som har tid til det - jeg trimmet på samme måte da jeg hadde permisjon.

Nå blir det lite trimming og desto mer ambisjoner ;P

Skrevet

Nå har jeg hørt det også.. er man lubben og har bilringer hvis en veier 4-5 kilo for mye?

Skrevet

Nå har jeg hørt det også.. er man lubben og har bilringer hvis en veier 4-5 kilo for mye?

Det samme tenkte jeg. Ingen hadde reagert negativt om jeg gikk ned 5 kilo, men jeg har da virkelig ingen bilringer, selv om jeg slett ikke er høy.

Skrevet

*ha ha* det er vel knapt racersykkelringer med bare 4-5 kilo for mye!!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg hadde gått for knekkebrød og vann. Aldri i livet om jeg ville vært 5 kg overvektig. Da hadde jeg nok sett ut som Michelin-mannen tenker jeg.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg hadde valgt å trene og spise lite. Sorry :-)

Skrevet

Jeg hadde gått for knekkebrød og vann. Aldri i livet om jeg ville vært 5 kg overvektig. Da hadde jeg nok sett ut som Michelin-mannen tenker jeg.

Hvis du går fra slank til Michelinmannen med 4-5 kilo ekstra, antar jeg at du føler deg hjemme i sangen om "Vi ere en najson vi med, vi små en alen lange" ;-)

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg har tatt mitt valg. leve livet og spise hva jeg vil :) namnam... hvorfor gå å telle kalorier og alt mulig rart.. har jeg lyst på en liten sjokolande eller dolly pizza kjøper jeg det.. orker ikke gå å analysere all maten jeg spiser. er ikke feit, men har litt mage. ( som alltid har vært der!) men hva så.. ser bare frisk ut...

dette er min mening...

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvis du går fra slank til Michelinmannen med 4-5 kilo ekstra, antar jeg at du føler deg hjemme i sangen om "Vi ere en najson vi med, vi små en alen lange" ;-)

Antar at du ikke skjønte den ironiske snerten i det jeg sa :-)

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt å være 4-5 kg "overvektig".

Gjest togli
Skrevet

Da hadde jeg valgt det siste!

Problemet er at mange ikke vet hvordan man kan kose seg med skikkelig god mat uten å legge på seg....

Gjest soleklart?
Skrevet

Jeg har ingen kilo for mye og "forsaker" mye brus, kaker og sjokolade. Men jeg er ikke så glad i slikt, så for meg er det et enkelt valg. Jeg koser meg overhodet ikke med boller og wienerbrød uansett. Før forsøkte jeg å gå opp i vekt, jeg klarte det ikke. Men hvis valget var en evig slankekur der jeg måtte tenke på mat og trening hele tiden, eller å slappe av, ønsker jeg selvfølgelig å slappe litt av. Men jeg er heldig som kan det. jeg vil ikke lære barna mine at sjokolade og boller er det som skal til for å slappe av og kose seg, og at sunn mat og trening er noe herk. Og jeg liker knekkebrød og salat.

Skrevet

Det siste, men jeg lever sånn nå og er fortsatt tynn.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Soleklart det siste. Jeg er for glad i god mat.

Skrevet

4-5kilo for mye er da ikke noe å snu verden på hodet etter nei.

Gjest slankesen
Skrevet

Jeg ville valgt det første, helt klart. Har allerede tatt det valget.

Skrevet

4-5 kg for mye er ikke helsefarlig. Gir vel neppe bilringer heller, medmindre du er meget lav.

Velger det andre altrnativ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...