Gå til innhold

Ikke det at det forundrer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da vel reflektert så det holder? Sett i lys av at det er Ari vi snakker om ;-)

Gjest er han slottets joker?
Skrevet

Det var da vel reflektert så det holder? Sett i lys av at det er Ari vi snakker om ;-)

He he :-) Til og med jeg kunne klart å bli forfatter med en sånn skrivestil ;)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg synes han er utrøstelig tåpelig.

Skrevet

Teit!!!"

Han skulle hørt til i Romantikken. Snakk om å romantisere alt mulig! Og så være så pompøs uten å ha det ringeste med talent. Patetisk!

Skrevet

Hehe :) Det skal han ha: Han glimter til av og til. Ca en gang i milleniumet ;)

Skrevet

Han skulle hørt til i Romantikken. Snakk om å romantisere alt mulig! Og så være så pompøs uten å ha det ringeste med talent. Patetisk!

Så enig, så enig!

Skrevet

Så enig, så enig!

Er bare fordi han er med i Kongehuset at folk i det hele tatt lar han fortsette som forfatter *knis*

Skrevet

Han er noget spesiell den karen... Ultradum

Skrevet

Er bare fordi han er med i Kongehuset at folk i det hele tatt lar han fortsette som forfatter *knis*

Jeg tror nok det, ja. Hva skulle det ellers være?

Gjest nettlusa
Skrevet

Og her sitter jeg også. Godlynt på en pose rett-i-koppen blomkålsuppe, strevende etter lyset og oppfylt av Ari Behns genialitet....

Gjest Silver Fairy
Skrevet

"Han er en trendsetter som mange kopierer.."

...eh, hvem da? :P

Skrevet

Jeg er egenltig litt lei Ari-hets jeg. Kan ikke folk finne på noe nytt? Dette er like morsomt og nyskapende som å fleipe om at nordmenn bruker hvite sokker til dress!!

Skrevet

"..at folk lar han fortsette som forfatter"

Hva mener du egentlig, hvordan kan "folk" (hvem? hva?) si opp en forfatter?

Skrevet

Det var litt på kanten,mye..... En skulle tro at han må få frem det pressen ikke har giddet å finne ut om hans fortid. Snodig å skrive noe sånt!

Og hva slags hensyn tar han overfor Martha? Men han har da alltid vært en utenom det vanlige vel....

Skrevet

Jeg er egenltig litt lei Ari-hets jeg. Kan ikke folk finne på noe nytt? Dette er like morsomt og nyskapende som å fleipe om at nordmenn bruker hvite sokker til dress!!

*men halloo? hvite sokker da* Ari har jeg aldri satt meg inni ,om man kan si det slik. Sikkert god på bunnen ;)

Skrevet

*men halloo? hvite sokker da* Ari har jeg aldri satt meg inni ,om man kan si det slik. Sikkert god på bunnen ;)

Ja hvite sokker er helt klart "halloooo", men det er en gammal vits! ;-) Ikke noe nyskapende humor om f eks Dagfinn Lyngbø sto på scenen og harselerte over "har dere lagt merke til dette med nordmenn og hvite sokker...?"

Skrevet

"..at folk lar han fortsette som forfatter"

Hva mener du egentlig, hvordan kan "folk" (hvem? hva?) si opp en forfatter?

Vedkommende mener vel at han ikke hadde kunnet leve av det hvis han ikke hadde giftet seg inn i kongefamilien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...