Gjest er han slottets joker? Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er egenltig litt lei Ari-hets jeg. Kan ikke folk finne på noe nytt? Dette er like morsomt og nyskapende som å fleipe om at nordmenn bruker hvite sokker til dress!! Jeg driter opp i hva andre sier om Ari, men jeg har i alle fall nettopp funnet ut at jeg ikke kan fordra fyren. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg driter opp i hva andre sier om Ari, men jeg har i alle fall nettopp funnet ut at jeg ikke kan fordra fyren. Nettopp...? Det har jeg funnet ut for lenge siden. :-) 0 Siter
Gjest er han slottets joker? Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Nettopp...? Det har jeg funnet ut for lenge siden. :-) Da har du sikkert lest litt mer Se og Hør enn jeg har :-) ha en fin natt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Da har du sikkert lest litt mer Se og Hør enn jeg har :-) ha en fin natt. Man trenger ikke lese Se og Hør for å få overdose av Ari. Jeg bor forøvrig ikke i Norge, så Se og Hør leser jeg ikke. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.