Gjest påskeegget Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Er det noen som vet hva den nye slankepillen heter? Jeg har lenge slitt med lavt stoffskifte og skal igjen øke levaxin. Håper på å få energi til å trene mer da. Men er det noen som vet hva den nye slankepillen heter? Lurer på om jeg skal spørre legen om jeg kan begynne på den. Vil helst ned i vekt så fort som råd. 0 Siter
Gjest SlemMama Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 tenker du på Reductil? den er vel ikke ny akurat... 0 Siter
fresja Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det dukker jo ukentlig opp reløam for en eller annen slankepille, så ingen kan vel si hva som er den nyeste! De fleste virker vel ikke heller. Det finnes en tredje "godtatt" slankepille, men jeg har glemt navnet. Den har vært nevnt her for en tid tilbake. Jeg leste litt om den da, og den så ut til å ha en del bivirkninger. 0 Siter
Gjest påskeegget Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det dukker jo ukentlig opp reløam for en eller annen slankepille, så ingen kan vel si hva som er den nyeste! De fleste virker vel ikke heller. Det finnes en tredje "godtatt" slankepille, men jeg har glemt navnet. Den har vært nevnt her for en tid tilbake. Jeg leste litt om den da, og den så ut til å ha en del bivirkninger. kan vel ikke være så vanskelig å lære seg navnet på de tre slankepillene vi har i norge? helsekost er forøvrig bare noe møl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.