Gå til innhold

FU: Erfaringer med champix?

Anbefalte innlegg

Gjest sigarettulla
Skrevet

Hva skal til for å lykkes ved siden av å stå på denne pillen? Trenger en å være motivert for å slutte å røyke, eller blir man det av denne pilla?

Skrevet

Man må være motivert for å slutte. Jeg har ikke helt klart å slutte, men har gått fra 20-30 til 1-2 pr dag. Mange blir kvalme av denne pillen, men det merker jeg ikke noe særlig til. Man mister lysten på røyk og det går lengre tid mellom hver gang man tenker på røyk. Det første brettet er på 14 dager, man skal slutte den åttende dagen. Det klarte ikke jeg, tre dager senere begynte lysten å svekkes mere og da røykte jeg ca 4 røyk daglig til jeg gikk ned til en. Håpet er å slutten med den også!

Champix er verd et forsøk. Mange jeg kjenner har sluttet med denne pillen. Jeg får også oppfølging av legen. Go for it!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...