Gjest sigarettulla Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hva skal til for å lykkes ved siden av å stå på denne pillen? Trenger en å være motivert for å slutte å røyke, eller blir man det av denne pilla? 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Man må være motivert for å slutte. Jeg har ikke helt klart å slutte, men har gått fra 20-30 til 1-2 pr dag. Mange blir kvalme av denne pillen, men det merker jeg ikke noe særlig til. Man mister lysten på røyk og det går lengre tid mellom hver gang man tenker på røyk. Det første brettet er på 14 dager, man skal slutte den åttende dagen. Det klarte ikke jeg, tre dager senere begynte lysten å svekkes mere og da røykte jeg ca 4 røyk daglig til jeg gikk ned til en. Håpet er å slutten med den også! Champix er verd et forsøk. Mange jeg kjenner har sluttet med denne pillen. Jeg får også oppfølging av legen. Go for it!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.