Gjest Heidi Klum - not Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg sltier med traumer etter noe som skjede for noen år siden. Siden da har jeg vært ganske ustabil psykisk. Jeg fikk også omtrent samtidig påvist lavt stoffskifte. Begynte på levaxin og klarte å gå ned noen få kg, men nå er stoffskfitet lavt igjen. Skal igjen øke dosen. Håper jeg får energi til å gå litt turer og ta tak i overvekten på ca 20 kg, men det er ikke lett når man er deprimert, mangler energi og ikke klarer å være viljestyrt og stabil over tid. Jeg skal til legen i morgen. Er det noe han kan hjelpe meg med i forbindelse med dette? Har dere noen tips? Kan det være en ide å begynne på en slankepille samtidig som jeg øker levaxin? Jeg sliter veldig, og nå også med kroppen min som jeg ikke kan fordra. ser ut som en eneste stor bolledeig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Grethe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er svært viktig at stoffskiftet ditt er optimalt regulert. Det får du først og fremst svart på gjennom blodprøvene. Jeg synes også du bør oppsøke en fagperson slik at du får bearbeidet ditt psykiske stress. Det er svært vanskelig å gå ned i vekt når man har det vanskelig og er deprimert. Depresjon vil i mange tilfelle helelr øke vekta di fordi du blir tung i kroppen og lite aktiv. Du bør øke inntaket av frukt og rå grønnsaker slik at du får brukt tyggemusklene dine riktig godt. Da får du att fart på varmeenergien som igjen virker positivt på stoffskiftet. Grove kornprodukter vil også kunne ha en positiv innvirkning. Det viktigste for deg nå er først og fremst å få hjelp fra en som forstår seg på overvekt og stoffskifteproblemer, så ta kontakt med en fagperson så snart du kan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.