Gjest SINT!!! Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.2530832 blir helt galen når jeg leser dette... er det mulig!!!!!! hvilke folk gjør noe slikt?!?! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg ser jo den etiske konflikten, men klarer ikke å bli så veldig provosert. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 *kveler et fnis* Forøvrig enig i at dette er ganske sjokkerende! 0 Siter
April Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jaja... det er uetisk og uakseptabelt å gjøre dette, men å bli galen og sint... det skjer mye verre ting i denne verden. Og de som har denne jobben, (det er noen som MÅ ha denne jobben), er normale mennesker, det feiler dem ingen ting. Her har det bare skjedd en glipp, og jeg må si jeg trakk på smilebåndet... 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jaja... det er uetisk og uakseptabelt å gjøre dette, men å bli galen og sint... det skjer mye verre ting i denne verden. Og de som har denne jobben, (det er noen som MÅ ha denne jobben), er normale mennesker, det feiler dem ingen ting. Her har det bare skjedd en glipp, og jeg må si jeg trakk på smilebåndet... Enig! Hvis man skal velge ut én sak som man legger inn sinna-tråd om på dol, hadde jeg vurdert denne ekstremt langt ned på lista. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Herreg... I disse dager må man heller ta av ørene, for å ikke høre...... (du skal høre mye før ørene faller av) Med all den dritten vi har hatt i mat i det siste....huff nei, jeg orker ikke tenke .... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Herreg... I disse dager må man heller ta av ørene, for å ikke høre...... (du skal høre mye før ørene faller av) Med all den dritten vi har hatt i mat i det siste....huff nei, jeg orker ikke tenke .... har du n nettside me den vognen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.