orpah Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det noe jeg bare bør avvenne meg med først som sist.Har sunt pålegg men likevel litt smør på .Tenker at det kan da ikke være så mye kalorier. Eller hva sier dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timiti Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Man trenger da ikke være hysterisk? Men kjøp et sunnere smør. Selv bruker jeg et tynt lag med plantemargarin e.l, under pålegg som ost, pølsepålegg o.l., men aldri under andre smørepålegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er jo kalorier i smør. Men når det er sagt, lurer mange som slanker seg i forhold til dette. En tenker at så lenge en unngår smør, er en flink. Men det er svært mye kalorier i brunost og en del annet pålegg også. Uansett er det det samlede kaloriinnholdet på skiva som gjelder. Du kan velge mellom en skive med brunost uten smør, og en skive med litt smør og lettsyltetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Et tynt lag smør på brødskivene utgjør relativt få kalorier. Mye annet pålegg er mye værre. (Ost, pølse, rekesalat o.l.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Man trenger da ikke være hysterisk? Men kjøp et sunnere smør. Selv bruker jeg et tynt lag med plantemargarin e.l, under pålegg som ost, pølsepålegg o.l., men aldri under andre smørepålegg. det spørs litt på smøret, ja. bruk et litt sunnere smør. ikke ha det på skiva om du ikke må, men ikke overdriv bruken av pålegg heller (selv om MASSE ost er gooodt...mora mi bruker ost på brødskiva som snop...gjerne fem-seks skiver brunost på skiva. drøyt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.