Gå til innhold

Minner fra barndommen

Anbefalte innlegg

Gjest Happiness
Skrevet

Har du noen minner du har tatt vare på fra barndommen? Noe du virkelig er glad i og som betyr mye for deg?

Og hvorfor betyr det mye for deg?

Selv har jeg glansbilder som betyr mye for meg. De er samlet i flere album, og jeg elsker dem fordi jeg husker følelsen de gav med når jeg var en liten jente. Jeg elsker det faktum at jeg kan huske hvert og ett glansbilde så godt. At jeg hadde en klar rangering av dem som barn. At jeg elsket glitter, babyer, prinsesser, blomster og engler. De representerer det lykkelige og sorgløse ved min barndom.

Jeg er også glad i papirdukkene mine, av samme grunner som nevnt.

Blir det brann står de høyt på lista. Etter en del andre ting.

Gjest Lotus78
Skrevet

Jeg har tatt vare på 1 bilde av en presset løvetann og en natt og dag som jeg laget siste året jeg gikk i barnehagen. Kjempekoselig å ha et slikt minne.

Skrevet

Mamma har en del ting som jeg laget i barnehagen og på skolen. Glansbildene mine aner jeg ikke hvor er. Jeg håper de har blitt tatt vare på, for jeg arvet noen glansbilder fra da bestemor var liten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...