Gå til innhold

Kan alvorli Psyk.sykdom opptre under graviditet?

Anbefalte innlegg

Gjest entotrefirefem

Finnes det noen psykisk sykdom som gjerne inntrer under svangerskap?

Jeg ble det jeg selv vil kalle psykopat. Kontrollerte de rundt meg, pakket bagen og dro av gårde (til fots) uten å ha noe sted å dra..

Jeg kuttet meg selv, og truet med å adoptere bort barnet..

Jeg har alltid slitt psykisk, men aldri på den måten før!

Så mener jeg å ha lest om diverse psykiske sykdommer som kan forverre seg under et svangerskap, vet noen hvilke?

Fortsetter under...

Det er forbundet med mye stress å gå gravid og få barn, selv om det er en positiv opplevelse for mange. Stress øker risikoen for forverring av den psykiske lidelsen man hadde før man ble gravid. Det er også noen som blir alvorlig syke i fbm sv.skap og fødsel, som ikke har noen psykdom på forhånd, eller får det igjen senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...