Gjest entotrefirefem Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Finnes det noen psykisk sykdom som gjerne inntrer under svangerskap? Jeg ble det jeg selv vil kalle psykopat. Kontrollerte de rundt meg, pakket bagen og dro av gårde (til fots) uten å ha noe sted å dra.. Jeg kuttet meg selv, og truet med å adoptere bort barnet.. Jeg har alltid slitt psykisk, men aldri på den måten før! Så mener jeg å ha lest om diverse psykiske sykdommer som kan forverre seg under et svangerskap, vet noen hvilke? 0 Siter
vanilje Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Svangerskapspsykose? Depresjon både under graviditet og etterpå? 0 Siter
Carwing Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det er forbundet med mye stress å gå gravid og få barn, selv om det er en positiv opplevelse for mange. Stress øker risikoen for forverring av den psykiske lidelsen man hadde før man ble gravid. Det er også noen som blir alvorlig syke i fbm sv.skap og fødsel, som ikke har noen psykdom på forhånd, eller får det igjen senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.