Gå til innhold

Defekt diskman fra Chlas Ohlson - IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å lure på om det er jeg som gjør noe feil. Var nylig og fikk byttet en defekt diskman hos Chlas Ohlson og valgte en bitte litt dyrere utgave (begge er relavtivt billige, altså - sistnevnte 298,- på tilbud). Feilen på den første var at etter noen måneders bruk ble display og knapper helt døde. Det eneste som skjedde var at det blinket opp "HOLD" i vinduet når jeg trykket på PLAY/PAUSE og så sloknet det igjen. Skifting av batteri hjalp ikke. Den andre diskman har jeg hatt i en uke og nå oppfører den seg helt likt!!!!!!

Noen som har opplevd noe liknende - er det noe jeg gjør feil??? Merket er AISTAR.

Takknemlig for svar!

• 2 uker senere...
Skrevet

Høres ut som Hold-knappen din er inne. Det er knapp aka mobillåsen din. Den hindrer at ttastene fungerer. Sjekk Hold-knappen. Den pleier å være ved siden av de andre knappene, og kan skrues av/på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...