Gå til innhold

så ufattelig sliten nå! noen som har noen ord??

Anbefalte innlegg

(vet ikke om det passer inn her, men prøver meg)

er en 19 år gammel jente som sliter endel om dagen.

har siden 13 års alderen slitt med bulimi, som videre gikk over til anorexia, som deretter gikk over i bulimi igjen. har nå slitt med bulimi i 3 år sammenhengende.

etter en magesykdom (der jeg spiste lite) har det nå gått over til sult igjen. har gått endel ned i vekt den siste mnd. ca 9 kilo.

spiser stort sett ingenting, og det jeg spiser kommer opp igjen med en gang.

går fast til psykiater, men er redd for å fortelle om akkurat dette, siden det er samme behandler som sist. og fordi jeg ikke føler meg syk nok. tåler også dårlig sf behandling, da jeg ofte i starten blir enda dårligere.

skammer meg fryktelig over dette, så hater mildt sagt at noen av "mine" vet om det.

vet egentlig ikke hva spørsmålet er, men lurer på om noen har/hatt det samme?

noen råd å komme meg til meg?

er utrolig langt nede, å vil bare vekk fra alt. tror ikke kroppen min har nok krefter til enda en runde med sulting, og aller minst familien min.

er det noen som vet om man kan bli fysisk syk (annet enn null energi) av sulting og eventuellt oppkast? må bare prøve å holde meg unna det iallefall, for da er hundre og eitt ute...

sikkert litt langt, og rotete innlegg, men trenger virkelig noen ord nå...

ønsker alle en best mulig kveld:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...