bouenas Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Etter en tid borte fra pc'en (vært i syden :-)), har plutselig Bearshear(?) dukket opp istendenfor Google, i vinduet under adresselinjen. Google fungerte mye bedre, og jeg vil ha det tilbake. Hva gjør jeg? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Er det startsiden du mener? Gå inn under verktøy og alternativer for internett. 0 Siter
bouenas Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Er det startsiden du mener? Gå inn under verktøy og alternativer for internett. Hei, og takk for svar! Nei, jeg mener ikke som startside. Uansett hvilken side jeg er inne på, har jeg alltid hatt et lite vindu med Google under adresselinjen, hvor jeg kan skrive inn mine søk. Nå er det BearShare (sånn skrives det ). Og jeg vil altså ha Google tilbake, men aner ikke hvordan. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hei, og takk for svar! Nei, jeg mener ikke som startside. Uansett hvilken side jeg er inne på, har jeg alltid hatt et lite vindu med Google under adresselinjen, hvor jeg kan skrive inn mine søk. Nå er det BearShare (sånn skrives det ). Og jeg vil altså ha Google tilbake, men aner ikke hvordan. Nå skjønner jeg hva du mener. Det vet jeg desverre ikke hvordan du får til. Jeg har samme problemet, bortsett fra jeg vil ha linja fjernet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Søk opp Google Searchbar og installér. :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Nå skjønner jeg hva du mener. Det vet jeg desverre ikke hvordan du får til. Jeg har samme problemet, bortsett fra jeg vil ha linja fjernet. Takk for svar anyway 0 Siter
bouenas Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Søk opp Google Searchbar og installér. :-) Eh.., hvor søke, og hvordan installere? Og takk for svar 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Eh.., hvor søke, og hvordan installere? Og takk for svar Søke på internett, vel. :-) OK, her er link. Trykk på boksen med "Download Google Toolbar" og resten skal fikse seg selv. http://toolbar.google.com/T4/ 0 Siter
bouenas Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Søke på internett, vel. :-) OK, her er link. Trykk på boksen med "Download Google Toolbar" og resten skal fikse seg selv. http://toolbar.google.com/T4/ Kjempe-tusen takk, det funket! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.