Gå til innhold

Kattunger

Anbefalte innlegg

Gjest bestepusemor
Skrevet

Vi har fått to søte kattunger og er så heldige at vi har fått gitt bort begge men vi strides om hvor mange uker de må bli før vi tar dem bort fra mammaen?

Skrevet

12 uker

Er mange som leverer de fra seg altfor tidlig, men selvom kattungene spiser selv, så er det mye av det sosiale, de egne "kattereglene" som moren skal lære fra seg.

Skrevet

8 uker er vanlig i disse trakter. (sør)

Gjest togli
Skrevet

12-14 uker!

Vår første katt mottok vi etter åtte uker (vi trodde den var eldre) og den var rett og slett litt nervøs av seg. Tilslutt måtte vi avlive den bl.a. fordi den tissa overalt i huset. Godt mulig det var den tidlige adskillelsen fra moren som var årsaken...

Skrevet

Som togli og vanilje skriver skal de være minst 12 uker når de er klare for å forlate kattemoren.

Gjest prust
Skrevet

12-14 uker!

Vår første katt mottok vi etter åtte uker (vi trodde den var eldre) og den var rett og slett litt nervøs av seg. Tilslutt måtte vi avlive den bl.a. fordi den tissa overalt i huset. Godt mulig det var den tidlige adskillelsen fra moren som var årsaken...

PSSST! Togli!

Det ligger et innlegg til deg på Meldinger - la det ut for flere dager siden.....

Gjest togli
Skrevet

PSSST! Togli!

Det ligger et innlegg til deg på Meldinger - la det ut for flere dager siden.....

Jeg og meldinger altså ;)

Nå har du iallefall svar:)

Gjest prust
Skrevet

Jeg og meldinger altså ;)

Nå har du iallefall svar:)

Seigost :-)

Gjest togli
Skrevet

Seigost :-)

Jajaja, jeg lover å skjerpe meg!! (trur eg..)

Skrevet

8 uker har jeg alltid hørt, men jeg vet det er mange som sier 12. Vi har ikke hatt problemer med de kattungene vi har fått ved 8 ukers alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...