Gjest hilsen fortvilet25 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har vært plaget av angst og depresjon i perioder men nå har det toppet seg.Var hos legen i dag og har begynt på cipralex.Har bruk effeksor og fonteks tidligere og ble veldig slapp og søvning av disse at jeg sluttet selv etter en stund...Er redd for at det samme skal skje igjen og at jeg skal bli like rar som sist....Men vet ikke helt om jeg klarer uten heller,for jeg er så utrolig lei meg og bekymringsfull hele tiden.. Har du noen råd??? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Å prøve å se hva som skjer? Lykke til da 0 Siter
tulla88 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 jeg synest cipralex hjalp meg de årene jeg gikk på den. hadde lite bivirkninger (litt småkvalm de første dagene kanskje) men ellers ingenting. jeg synes den tok "toppene", men ble ikke noe "rar" elr sånt av de. håper de kan hjelpe:) lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.