Gå til innhold

Hjelp meg med å finne retteprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og retter skriftlig materiale for en venn. Kan noen forklare meg hvordan jeg bruker retteprogram i Word slik at det blir rødt?

Går det an å si skriftelig eller skal jeg rette det til skriftlig?

Skrevet

Vær obs på ufullstendige setninger og å/og feil da. Som i "Driver og retter....".

Korrekturen kommer vel automatisk? Heter vel noe sånn som "Stavekontroll og grammatikk". Også heter det "skriftlig".

Skrevet

Vær obs på ufullstendige setninger og å/og feil da. Som i "Driver og retter....".

Korrekturen kommer vel automatisk? Heter vel noe sånn som "Stavekontroll og grammatikk". Også heter det "skriftlig".

"Driver og retter" er da riktig.

Skrevet

"og" er riktig, men det mangler et "jeg".

Skrevet

"og" er riktig, men det mangler et "jeg".

:-)

Skrevet

det var en misforståelse. jeg fant funksjonen med merknader i margen.

trenger ikke akkurat rettelser på innlegg på dol. jeg vet at det skal være store bokstaver i begynnelsen av setninger og at setninger ikke skal være som korte meldinger. skriver ikke akkurat hovedoppgave for dolere

Skrevet

"Driver og retter..." er vel slang og forkortn. Sånne setninger må vel ha subst. OG'en er vel sikkert rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...