Gjest this is a signature Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hvordan får jeg bytta inn hodetelefoner som er defekte? Det er jo garanti på disse.. 0 Siter
yeehaw Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Er det ikke bare å gå dit du kjøpte de da? Eller til et sted som fører KOSS, f.eks Elkjøp? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Er det ikke bare å gå dit du kjøpte de da? Eller til et sted som fører KOSS, f.eks Elkjøp? Må jeg ha kvitteringen? 0 Siter
yeehaw Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Må jeg ha kvitteringen? Tror kanskje det, men hender de ikke bryr seg om det, lurer på om ikke KOSS har kjempelang garanti egentlig...Hvis du betalte med kort så har du det i hvertfall kvitteringen der. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Må jeg ha kvitteringen? I en del butikker har de den på data. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Du går tilbake til butikken. Men sannsynligvis vil de prøve å reparere dem først. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Du går tilbake til butikken. Men sannsynligvis vil de prøve å reparere dem først. Jeg kjøpte dem i Oslo. Bor ikke der.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Tror kanskje det, men hender de ikke bryr seg om det, lurer på om ikke KOSS har kjempelang garanti egentlig...Hvis du betalte med kort så har du det i hvertfall kvitteringen der. Er det ikke livslang garanti..? Da trenger jeg vel ikke kvittering? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Du går tilbake til butikken. Men sannsynligvis vil de prøve å reparere dem først. Er det ikke livslang garanti..? Da trenger jeg vel ikke kvittering? 0 Siter
Spirello Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har Koss hodetelefoner, og den ene slutta å virke da en bikjjafaen hoppa på meg så ledningen ble dratt i. Ringte butikken, og sendte dem dit - og de sendte dem videre, så fikk jeg de tilbake i posten etter par uker med ny ledning.. Eneste minuset var at ledningen er fem meter, og det var den ikke i utgangspunktet. Men nå virker de i det minste. 0 Siter
yeehaw Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke livslang garanti..? Da trenger jeg vel ikke kvittering? Hvis du går dit du kjøpte den, så kanskje ikke, men hvis du bare går til en butikk så vil de sikkert ha bevis at du kjøpte den hos dem. Tror jeg hadde gått dit jeg hadde kjøpt de. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Ja, det er en helt utrolig bra garanti på disse! Jeg kan ikke skjønne det, det er jo mye tenåringer som bruker dem, og de er jo ikke spesielt forsiktige, i hvert fall ikke når de vet at de bare kan gå i butikken og få seg et par nye! Sønnen min er storforbruker av koss, hver gang han går i butikken og får nye, får han utstedt ny livtidsgaranti! Jeg kan ikke tro at de kan gi denne garantien stort lengre! mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke livslang garanti..? Da trenger jeg vel ikke kvittering? Det er neppe livslang garanti. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kjøpte dem i Oslo. Bor ikke der.. Så kan du sende dem dit. Avtal med butikken på forhånd selvsagt. 0 Siter
illuminatum Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke livslang garanti..? Da trenger jeg vel ikke kvittering? Jo du trenger kvittering. 0 Siter
citoyen Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Ja, det er en helt utrolig bra garanti på disse! Jeg kan ikke skjønne det, det er jo mye tenåringer som bruker dem, og de er jo ikke spesielt forsiktige, i hvert fall ikke når de vet at de bare kan gå i butikken og få seg et par nye! Sønnen min er storforbruker av koss, hver gang han går i butikken og får nye, får han utstedt ny livtidsgaranti! Jeg kan ikke tro at de kan gi denne garantien stort lengre! mvh KOSS-verkstedet bruker glatt fire til seks måneder på å reparere eller sende nye. Etter å ha prøvd dette en eller to ganger gidder ikke folk å levere dem inn lenger, dermed slipper de å reparere mer. Enkelte butikker omgår det ved å bare gi kunden nye med en gang, og ta erstatningsparet inn i butikken når det endelig kommer. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 KOSS-verkstedet bruker glatt fire til seks måneder på å reparere eller sende nye. Etter å ha prøvd dette en eller to ganger gidder ikke folk å levere dem inn lenger, dermed slipper de å reparere mer. Enkelte butikker omgår det ved å bare gi kunden nye med en gang, og ta erstatningsparet inn i butikken når det endelig kommer. Ja, vi har aldri opplevd at de skal prøve å reparere dem først. Det er så enkelt for ham å få nye at det nesten er pinlig etterhvert. Men i butikken sier de at det er helt greit, det er slik reglene er! Ny telefon, ny kvittering og ny garanti! mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.