Gå til innhold

Hva må en ungdom betale ca for ei charterreise..

Anbefalte innlegg

Gjest datter på ferie
Skrevet

i 14 dager på et 4-stjernes hotel? Datteren min skal være med venninnen og deres foreldre på ferie. De har ikke kjøpt chartertur. De skal til Spania. De er en familie og det koster rundt 100.000 for reisen tilsammen. Foreldrene sier vi kan betale det en chartertur koster for en ungdom. Men hva koster det?

Gjest Chater
Skrevet

For en charterreise til Spania koster det rundt 12000 for to uker på hotell med fire stjerner, for en voksen og en ungdom. Så da vil jeg anta at hun må betale rundt 5000-6000 for sin del.

Skrevet

Selv om det ikke er charterreise må de vel vite hva din datters andel koster. Dvs. flybillet+hotell.

Gjest datter på ferie
Skrevet

Selv om det ikke er charterreise må de vel vite hva din datters andel koster. Dvs. flybillet+hotell.

De betaler ca 100.000 kr for hele turen, men de mente at det var nok om de tok en charterturpris for min datter. Dette fordi de ikke synes det var riktig at vi skulle betale for deres luksus hvis du forstår.

Gjest Chater
Skrevet

De betaler ca 100.000 kr for hele turen, men de mente at det var nok om de tok en charterturpris for min datter. Dette fordi de ikke synes det var riktig at vi skulle betale for deres luksus hvis du forstår.

Hvor mange er de som reiser da?

Gjest datter på ferie
Skrevet

Hvor mange er de som reiser da?

2 voksne, ett barn på 11 år, en ungdom på 15 år og min datter på 15 år.

Skrevet

Gå inn på f.eks. http://www.startour.no og søk på hva det koster med f.eks. to voksne og ett barn (under 18 år regnes som barn) med samme aldere som datteren din koster. Så finner du ut hva bare to voksne koster og regner ut mellomlegget, så vet du hva en chartertur ville kostet for datteren din.

Det er en enkel søkefunksjon til høyre på siden.

Gjest jeg skal til kos:)
Skrevet

Hei. Jeg er ungdom (17) og skal to uker til Hellas og bo på 3stjerners hotell. Dette betaler jeg 7200 kroner for.

Skrevet

100.000 for en 14 dagers ferie?!?!!! Det var da sinnsykt mye!

Men, men jeg vil tro at det for et ungdom (over 15 år) vil koste ca. 5-7000,-

Hvordan i alle dager klarer de å bruke så mye penger på en 14 dagers tur til Spania?lk

Skrevet

100.000 for en 14 dagers ferie?!?!!! Det var da sinnsykt mye!

Men, men jeg vil tro at det for et ungdom (over 15 år) vil koste ca. 5-7000,-

Hvordan i alle dager klarer de å bruke så mye penger på en 14 dagers tur til Spania?lk

De har kanksje helpensjon og eget svømmebasseng.

Skrevet

De har kanksje helpensjon og eget svømmebasseng.

Ja, luksus må det nå i alle fall være.

Vi var 2 voksne og 2 barn som var 2 uker i USA, reiste hit og dit, var 1 uke i DisneyWorld med 4 dagers pass til alle parkene.

Flyreiser, hotellopphold, mat, drikke osv. kom på 60.000,- Vi syntes det var dyrt...

Skrevet

Ja, luksus må det nå i alle fall være.

Vi var 2 voksne og 2 barn som var 2 uker i USA, reiste hit og dit, var 1 uke i DisneyWorld med 4 dagers pass til alle parkene.

Flyreiser, hotellopphold, mat, drikke osv. kom på 60.000,- Vi syntes det var dyrt...

100 000 høres i hvert fall helt "horriblet" ut. Det høres mer ut som en måned i Australia.

Skrevet

100 000 høres i hvert fall helt "horriblet" ut. Det høres mer ut som en måned i Australia.

He, he - enig med du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...