Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Er det sant at de som legger på seg av medisiner har mest effekt av dem? Og igjen....hvordan trapper jeg ned abilify? 0 Siter
Gjest vil jeg tro Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 NHD må sikkert vite dosering, diagnose, eventuelle andre medisiner og dosering, hvor lenge du har gått på medisinen og hvorfor du vil trappe ned. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 NHD må sikkert vite dosering, diagnose, eventuelle andre medisiner og dosering, hvor lenge du har gått på medisinen og hvorfor du vil trappe ned. Men har jo skrevet det..diagnosene er ptsd,ocd og schizotyp....tar 15mg abilify og 40mg fluoxetin. Vil slutte pga bivirkninger....og jeg vil slutte,føler meg ikke bra i det hele tatt... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har ikke sett noen dokumentasjon på den sammenhengen om vekt og virkning. Abilify ble lansert med 15 mg som standard dose. Etterhvert mener en at 10 mg skal være standard dose. Jeg foreslår at du prøver med en reduksjon til 10 mg. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har ikke sett noen dokumentasjon på den sammenhengen om vekt og virkning. Abilify ble lansert med 15 mg som standard dose. Etterhvert mener en at 10 mg skal være standard dose. Jeg foreslår at du prøver med en reduksjon til 10 mg. Takk for svar 10mg og deretter 5mg...og så ned til null? Over hvor mange uker? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Takk for svar 10mg og deretter 5mg...og så ned til null? Over hvor mange uker? 10 mg i 2 mnd for å se om du kan ha god effekt uten bivirkninger. Med dine diagnoser kan kanksje 5 mg være nok. Jeg kan ikke anbefale fravær av AP. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 10 mg i 2 mnd for å se om du kan ha god effekt uten bivirkninger. Med dine diagnoser kan kanksje 5 mg være nok. Jeg kan ikke anbefale fravær av AP. Ok,det skal jeg gjøre Håper jeg klarer meg med 5mg etter de to månene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.