Gå til innhold

Spændt underarm og irritation i underarm

Crunch77

Anbefalte innlegg

For godt og vel 7-8 siden trænede jeg vægttræning ret intensivt og der gik godt. Det undrede mig dog, at ved øvelser med greb, blev mine underarme altid enormt "pumpede", helt hårde og det blev svært at gribe. Kom især ved lat pulldown, ro-øvelse og øvelser med håndvægte som hammer curls og alm. biceps curls.

Jeg er så begyndt at træne igen i de sidste 4-5 måneders tid med rigtig god fremgang. Jeg får stadig dette problem med "pump" i underarmene. Hvad skyldes dette, og hvad kan man gøre for at slippe for det.

Så til det alvorlige: Jeg har de sidste par måneder haft en meget let irritation i venstre underarm, når jeg har kørt disse øvelser. Jeg trænede videre, da det bare var lidt irriterende. Her på det sidste, er det dog pludseligt blevet værre. Det gør ikke ondt som så, men det er kraftigt irriteret. Giver en smule vanskelligheder med træningen, og det kan også mærkes, når jeg ikke er til træning. Har så holdt lidt pause, ca. 1½ uge og senere 2 uger, men det gjorde ingen forskel, og holder også flere restitutionsdage end tidligere. Nogen idéer?

PS. Er lidt betænkelig ved at skulle holde længere pause og søge læge, da jeg meget snart skal søge ind til politiet. (pga. optagelsesprøven og lægeattesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...