Gå til innhold

Reise med andre?

Gjest Trenger å komme vekk litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurte på om det finnes noe slikt som gruppereiser til syden f.eks.(Ikke svensketur :-) Da mener jeg reiser som opprinnelig er for enslige som ikke vil reise alene.

Jeg er ikke enslig, men ønsker å reise alene, men det kunne vært ok og reist sammen med nye mennesker. Dette hadde vært en fin løsning (hvis det finnes slikt), for da kan man være alene hvis man vil, også kan man være sammen med andre hvis man ønsker det.

Noen som vet?

Jeg trenger å være for meg selv uten det faste. Blir snart sprø av bare problemer og bekymringer og da kunne det vært godt og være sammen med totalt ukjente mennesker, fokusere på å bli kjent med dem og høre, snakke og bare slappe helt av.

Skrevet

Hei.

Kan dette være noe kanskje? Litt dyrt, men sikkert veldig artig om man finner et kurs man har lyst på. NB kursdagene er ikke så lange så det er nok av fritid...

http://www.inspiratour.com/events/

Neier pent for svar :-)

Lagt til favoritter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...