Lillemus Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Sist helg hang jeg i stroppen i 3 dager i strekk. Masse utendørs hagearbeide og store mengder vedarbeide og jeg var utslitt. Jeg har alltid vært litt revmatisk og siden da har jeg hatt en god del muskelsmerter i hele kroppen, mye mer enn vanlig. Halsen har kjentes litt betent ut også, litt hoven og rød i svelget. Kan jeg ha en betennelse i kroppen uten å ha feber? Kan en sånn plutselig mengde hardt, fysisk arbeide medføre et oppbluss av revmatiske smerter eller er det bare tilfeldig tro? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Du har kanskje gjort mer enn kroppen din tåler? Jeg mener å huske at jeg har opplevd det samme selv (jeg lider også av revmatiske smerter). 0 Siter
Gjest det er mulig Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Gangsperr???? Slik man får etter uvant hard fysisk aktivitet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Gangsperr???? Slik man får etter uvant hard fysisk aktivitet. Nei, det er ikke vanlig gangsperrhet, jeg har nemlig vondt der jeg pleier å ha revmatisk vondt for å si det sånn, ikke typisk gangsperrvondt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Du har kanskje gjort mer enn kroppen din tåler? Jeg mener å huske at jeg har opplevd det samme selv (jeg lider også av revmatiske smerter). Overdrev nok litt ja... Har vært i kontakt med en kjenning som selv er revmatisk og i tillegg er homøopat og hun sier at jeg har nok trigget frem dette "anfallet" med forrige helgs aktivitet ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.