Gjest Anonymys Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har det ikke lett. Jeg orker ikke å være her mer i denne verdenen. Har noen kroniske sykdommer og jeg føler at jeg ikke får hjelp til det jeg har behov for. Hva skal en egentlig gjøre. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Du må holde ut og håpe på at det blir bedre en dag,jeg har også kroniske sykdommer men håper på at det en dag vil bli bedre 0 Siter
Gjest Anonymys Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Du må holde ut og håpe på at det blir bedre en dag,jeg har også kroniske sykdommer men håper på at det en dag vil bli bedre Hvor lang tid skal det ta? Ikke orker jeg å jobbe, men å få økonomisk hjelp, nei det får jeg ikke. Jeg har det utrolig vanskelig. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hvor lang tid skal det ta? Ikke orker jeg å jobbe, men å få økonomisk hjelp, nei det får jeg ikke. Jeg har det utrolig vanskelig. Forstår det er vanskelig for deg...men prøv å se noen lyspunkter i mørket...det må vel finnes? 0 Siter
Gjest Anonymys Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Forstår det er vanskelig for deg...men prøv å se noen lyspunkter i mørket...det må vel finnes? Kanskje det er noen. Her er det oftere svart enn lyst. Det er så godt noen bryr seg. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Kanskje det er noen. Her er det oftere svart enn lyst. Det er så godt noen bryr seg. Prøv å holde fast ved de små lyspunktene Kjære deg....ting blir sikkert bedre. 0 Siter
Gjest Anonymys Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Prøv å holde fast ved de små lyspunktene Kjære deg....ting blir sikkert bedre. Takk for en liten hjelp i kveld. Det går vel sikkert lettere etterhvert. Men det er så vanskelig for tiden. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Takk for en liten hjelp i kveld. Det går vel sikkert lettere etterhvert. Men det er så vanskelig for tiden. Ja vå får håpe det går lettere etterhvert,det er nok mange som sitter og har det vanskelig nå...akkuratt som deg,så du er ikke alene om det er litt trøst i det. Ta vare på deg selv da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.