Gå til innhold

Prison break - hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg skulle kose meg med ukas høydepunkt i går kveld- Prison break - men det var jo slutt jo!!!!!

Fant ut (etter febrilsk hjerneaktivitet) at det var 17. mai forrige torsdag, og jeg tenkte ikke på serien, verken torsdagen eller fredagen.

Så dere som så den - hvordan endte det????

Har fått med meg at det blir enda en serie seinere.....

Skrevet

Jeg har ikke svaret, men jeg lurer fælt på hvordan det går an å lage en hel sesong TV-serie (eller er det flere sesonger?) om å bryte ut av et fengsel...?

Gjest prust
Skrevet

Jeg har ikke svaret, men jeg lurer fælt på hvordan det går an å lage en hel sesong TV-serie (eller er det flere sesonger?) om å bryte ut av et fengsel...?

Du kan så si....

Husker bare at jeg tilfeldigvis slo på TV3 da den første episoden begynte. Trodde det var en spillefilm, som bare varte en kveld...men den gang ei!!!! Ble helt hekta før jeg forstod at dette var en laaaaaaaaaang serie!

Men det er jo som i andre serier, at en blir kjent med historiene bk de ulike figurene :-)

Skrevet

Du kan så si....

Husker bare at jeg tilfeldigvis slo på TV3 da den første episoden begynte. Trodde det var en spillefilm, som bare varte en kveld...men den gang ei!!!! Ble helt hekta før jeg forstod at dette var en laaaaaaaaaang serie!

Men det er jo som i andre serier, at en blir kjent med historiene bk de ulike figurene :-)

Rømmes det fra fengselet mange ganger eller brukes det en hel serie på å rømme?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det brukes lang tid på planlegging, finne de rette folka, få tak i ting man trenger (ikke så lett når man er i fengsel) osv osv. Og selvsagt blir det problemer underveis som man må ordne opp i. Er ikke bare bare! :o)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hva var det siste du så? Lenge siden jeg så episodene, men jeg husker sikkert litt om du setter meg i gang.

Skrevet

Det brukes lang tid på planlegging, finne de rette folka, få tak i ting man trenger (ikke så lett når man er i fengsel) osv osv. Og selvsagt blir det problemer underveis som man må ordne opp i. Er ikke bare bare! :o)

Nei, det er ikke bare bare... :-)

Gjest prust
Skrevet

Det rømmes bare en gang :-)

Veldig mye planlegging og organisering og forberedelse før selv rømmingen - alt i serie 1.

Så nå i serie 2 har det handlet om flukten fra politi og FBI og ulike komplott.

Gjest prust
Skrevet

Hva var det siste du så? Lenge siden jeg så episodene, men jeg husker sikkert litt om du setter meg i gang.

Skal vi se....*skru tida 15 dager tilbake*.....:

De er i Bahamas eller hvor det nå er, der seilbåten ligger. T-bag dreper en prostituert, Michael får overgitt ham til politiet. Huskr ikke helt hvordan det endte....

Gjest Silver Fairy
Skrevet

De er i Bahamas eller hvor det nå er, der seilbåten ligger. T-bag dreper en prostituert, Michael får overgitt ham til politiet. Huskr ikke helt hvordan det endte....

Fant denne siden: http://www.fox.com/prisonbreak/recaps/recap_222_1.htm

Der kan du se sammendrag fra alle episodene. (Linken over er til ep 22 i sessong 2.)

Skrevet

Det rømmes bare en gang :-)

Veldig mye planlegging og organisering og forberedelse før selv rømmingen - alt i serie 1.

Så nå i serie 2 har det handlet om flukten fra politi og FBI og ulike komplott.

Forstår... :-)

Gjest fantasisvar
Skrevet

De seiler nordover og ender opp i Irland, der de bestemmer seg for å bosette seg på en stor gård. **** klarer ikke å glemme den store flukten, og derfor flyr han til **** hvor han dessverre ******. De andre finner en nedgravd skatt og finner ut at de vil oppleve flukt en gang til, så de raner en bank og havner bak lås og slå igjen. Da blir det ny planlegging av flukt, og ****som reiste til ***** bestemmer seg for å ta på seg hovedoppdraget. Det krever en slu hjerne, og han setter seg derfor på skolebenken i et par år (sesong 4 og 5) for å få ferdig *****. Sesong 6 og 7 blir da flukten, og så skjer nesten det samme i sesong 8 og 9.

Gjest prust
Skrevet

De seiler nordover og ender opp i Irland, der de bestemmer seg for å bosette seg på en stor gård. **** klarer ikke å glemme den store flukten, og derfor flyr han til **** hvor han dessverre ******. De andre finner en nedgravd skatt og finner ut at de vil oppleve flukt en gang til, så de raner en bank og havner bak lås og slå igjen. Da blir det ny planlegging av flukt, og ****som reiste til ***** bestemmer seg for å ta på seg hovedoppdraget. Det krever en slu hjerne, og han setter seg derfor på skolebenken i et par år (sesong 4 og 5) for å få ferdig *****. Sesong 6 og 7 blir da flukten, og så skjer nesten det samme i sesong 8 og 9.

Javel......

Skrevet

Det hele endte med at de måtte gi fra seg båten til han politimannen som var ond, men de fikk pengene om jeg husker riktig! Micheal hadde ordnet med en annen båt slik at de kunne rømme ut til sjøs.....

Det de ikke viste var at de var FRIkjent i USA,fordi han som prøvde å drepe sarah vitnet og hadde bevis om at det hele var lureri ang drepingen av broren til presidenten. noe Sarah ville formidle... så hun hadde reist ned til mexico for å fortelle det til dem... å når du tror slutten på det hele er der ved at micheal og sarah gjenforenes så kommer den asiatiske mannen å ska drepe de.... men sarah kommer opp fra dekk å skyter han. Han dør (regner jeg med) men så kommer mexicans politi å de tolerer ikke drap så de er på rømmen igjen....... M&S blir tatt men micheal tar på seg skylden å sier det er han som har skutt og drept vedkommende.

Dermed havner han i mexicank fengsel som er det verste av de verste! Dermed er det slutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å lenge til neste gang!!!:)

Trur det hele skjedde i mexico......heheheh!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...