Gå til innhold

Jeg blir så forbanna!

Anbefalte innlegg

isprinsessen
Skrevet

Jeg har lest innleget til AnonymAkkuratNå og jeg kjenner at jeg sitter her og freser. Det er rett og slett JŒVLIG at det finnes mennesker som utnytter folk på den måten. Jeg synes ikke han skulle få lov til å fortsette i dette yrket lengre. En slik måte å utnytte, nedverdige og knuse en person som fra før av har det vanskelig nok, er bare helt hårreisende og hører ikke hjemme i psykiatrien. Han skulle fått bank og bli sendt til en øde øy hvor han kunne blitt krokodillemat.

Œrlig talt, hvilket menneske tror at dette skal kunne hjelpe pasienten frem til et bedre, mer verdig liv? Denne psykologen må ha grundig misforstått!!!!

Jeg skulle ønske jeg kunne vœre med deg nå, AnonymAkuratNå. Jeg skulle ha sittet ved siden av deg, nœre nok for at vi kunne snakke sammen, men ikke nœrmere enn hva som du synes er komfortabelt. Jeg skulle ha hørt på deg, fortalt deg mine hemmeligheter så du vet at du ikke er alene, men mest av alt skulle du få snakke om det som har gjort deg vondt. Jeg skulle ha sittet oppe hele natten og dagen derpå og snakket med deg, om det hadde hjulpet deg. Jeg skulle ha ?œrt der for deg og støttet deg med gode ord. Kun ord. Berøring er ikke ok, for nå er du i en sårbar periode. Alt av berøring vil bli en hånd å holde i. To jenter imellom. For å få trøst og for å vite at du betyr noe for andre.

Kjœre AnnonymAkkuratNå. Jeg håper virkelig at du hører på de kloke ordene som folk har skrevet her. Vit at det er ikke alle terapauter som er slik som din FORRIGE var. Det finnes mange folk som vil hjelpe deg. La dem hjelpe deg på rett måte. Snakking. Trøsting. Forklaring. Forståelse. Ord som kan bygge deg opp igjen. Du fortjener ikke å ha det slik. Du trenger en som kan hjelpe deg nå.

Jeg vet at det ikke er enkelt å snakke med noen om slike ting. Skikkelig jœvlig kan det vœre. Men ikke gi opp motet om at det finnes en ordentlig god terapaut som er der akkurat for deg og som har tid til deg og som du kan stole på. En som holder seg innenfor de rammer en terapaut skal ha.

Jeg hadde en skikkelig flott psykiater i mange år. Jeg var heldig! Jeg hadde nesten gitt opp håpet på at det var noen som ville hjelpe meg, men plutselig dukket det opp den godeste psykiateren som gjorde alt han kunne for å hjelpe.

Jeg håper du får en slik som ham, for da er du i trygge hender.

Min psykiater har mange, mange års erfaring med pasienter som har blitt utsatt for overgrep. Og han forstår hvor viktig det er at han ikke kommer for nœre.

Jeg håper du kan finne frem nok mot til å ringe mental helse eller fastlegen din. Ikke tenk på at du begynner å grine. Det er helt ok! Ikke føl at du belaster dem med dine problemer. De er her faktisk for å hjelpe deg, kjœre venn! Nå ser sikkert alt veldig håpløst ut, men det er viktig at du ikke gir opp!!!!!!

Bruk oss her på webben hvis du vil prate. Det er så mange her som har ?œrt der du er nå. Du har lidd nok nå. Det er på tide at du får god hjelp! Hvis du tenker alt for mørke tanker, ikke fullfør dem, dra heller til legevakten. Du får faktisk hjelp der, men du må fortelle dem hvor ille du har det.

Jeg tenker på deg!

Sender deg et vindpust av en klem :)

Gjest twin1
Skrevet

Ja, det er veldig hensynsløst det AnonymAkkurat Nå har blitt utsatt for. MEN det er også hensynsløst av henne å si det hun gjorde i den forrige tråden. Husk, vi er mange her inne som har blitt utsatt for overgrep og som "plages" med senvirkninger av dette.

Til denne kvinnen vil jeg si: Husk du har fått veldig mange gode råd her inne, prøv å følge noen av dem og ikke drikk så mye. Det hjelper ihvertfall ingenting!

Blir deppa jeg når jeg leser om sånt som du truer med, kan ikke være her inne hvis det fortsetter sånn ;(

Gjest Moderator
Skrevet

Ja, det er veldig hensynsløst det AnonymAkkurat Nå har blitt utsatt for. MEN det er også hensynsløst av henne å si det hun gjorde i den forrige tråden. Husk, vi er mange her inne som har blitt utsatt for overgrep og som "plages" med senvirkninger av dette.

Til denne kvinnen vil jeg si: Husk du har fått veldig mange gode råd her inne, prøv å følge noen av dem og ikke drikk så mye. Det hjelper ihvertfall ingenting!

Blir deppa jeg når jeg leser om sånt som du truer med, kan ikke være her inne hvis det fortsetter sånn ;(

Vi har slettet de trådene du reagerte på. Vi aksepterer ikke at man utsetter andre brukere for slike "trusler".

Gjest twin1
Skrevet

Vi har slettet de trådene du reagerte på. Vi aksepterer ikke at man utsetter andre brukere for slike "trusler".

Tusen takk!

Skrevet

Jeg var ikke helt hmm edru i går og lurer på om jeg har gjort noe galt her på forumet.blackout.Er jeg den personen det snakkes om som ikke burde drikke så mye og sånt og som har kommet med trusler på forumet hehe.fylleangst is a bitch.

Skrevet

Har jeg kommet med trusler mot andre brukere.Hvis jeg har det vil jeg vite det.tenker på i natt.Har hull i hukommelsen.

Gjest slapp bare av
Skrevet

Har jeg kommet med trusler mot andre brukere.Hvis jeg har det vil jeg vite det.tenker på i natt.Har hull i hukommelsen.

Det var ikke du som gjorde noe.

Gjest twin1
Skrevet

Jeg var ikke helt hmm edru i går og lurer på om jeg har gjort noe galt her på forumet.blackout.Er jeg den personen det snakkes om som ikke burde drikke så mye og sånt og som har kommet med trusler på forumet hehe.fylleangst is a bitch.

"Roer ned fyllenervene dine" :). Det var ikke du nei.

AnonymAkkuratNå
Skrevet

Isprinsessen, tusen takk for så mange fine ord! Jeg blir helt satt ut! Du er fantastisk.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...