Gå til innhold

Alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest antialko
Skrevet

Jeg var i snakk med en alkoholiker i går. Det var et bedrøvelig syn,virkelig bedrøvelig, og kan ikke sammenlignes med de som er avhengig av beroligende. (i oppførsel)Leste at somadril som noen få mennesker sammenlignet med alkohol her i verden har behov for --skulle tas ut av produksjon. Det var et A preparat. Hva skal vi kalle alkohol??? A, B, C--- det er er iallefall det som ødelegger mest for familie, det er drap hver uke grunnet alkohol, og hva med alle tragediene i de tusen hjem-- det er vårt største samfunnsproblem, barn og familier lider, og mer og mer drikkes. Skal det snart skje noe på denne fronten??? Lurer på hva son hadde skjedd hvis alkohol forsvant fra markedet?? Og mydighetene gir større og større aksept, men de henger seg opp i B-preparater, som iallefall ikke skader andre enn den som inntar det. Vedkommende jeg snakket med igår lå å kastet opp i et mørkt rom. Og ba med på sine knær omtrent hviskende om jeg kunne skaffe 12 øl, og jeg turde ikke annet for jeg har lest engang at alkohol abstinenser kan være farlige?? NHD - hva vil du kalle alkohol. A-B-C preparat -- folk blir jo gale av det:::

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...