Gjest familie lengsel Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har i utgangspunktet en veldig liten famile. Jeg og mine foreldre har kontakt med halparten av familien pga. private ting. Nå kutter også halvparten av de vi har kontakt med ut kontakten. Hvorfor skal alle kun bry seg om seg selv? Problemene har egentlig ikke noe med oss å gjøre. Jeg har ikke muligheter til å forklare hele saken. De vi har kontakt med er ganske gammle og det er de jeg er veldig glad i. Men hva skjer om noen år når de faller fra. Jeg synes det bare er så fælt. Jeg har jo ingen i denne verdenen utenom mine foreldre nesten som jeg har kontakt med. Hvorfor skal det være slik? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Sånn er det vel bare,noen har stor familie og noen liten....synd når det er problemer. 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 En må lage seg sitt eget nettverk som ikke er familie. 0 Siter
Gjest familie lengsel Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 En må lage seg sitt eget nettverk som ikke er familie. Men hvorfor må de hele tiden tenke på seg selv? Selv om folk er i familie så trenger man ikke å være sammen hele tiden. Men hvorfor skal man ikke kunne ha litt kontakt. Jeg blir bare så oppgitt av sånne personer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.