Gå til innhold

Er du vant til å reise bort i langhelger?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ikke, og jeg koser meg hjemme! :)

(Heller ikke i høstferier og vinterferier er jeg vant til å reise.)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er ikke vant med å reise bort i langhelger. Men om jeg har ferie i en uke liker jeg å reise bort litt.

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi pleier å ta småturer hit og dit,koselig det :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er vant med det, vi besøker ofte familie da. Etter at jeg ble syk, har det blitt litt annerledes, da besøker familien oss.

Denne langhelga er jeg hjemme og koser meg, men det er snakk om en dagstur på mandag, får se formen an.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg trives egentlig best hjemme. Gjør kvelden til en fest (ikke hver kveld seff)med en god middag og godt å drikke. Pynter meg i litt pene klær og tenner stearinlys.

Å jada, koser meg veldig, jeg :o)

Skrevet

Ja, for jeg bor langt unna all familie. Slitsomt, jeg kvir meg hver gang til turen.

Skrevet

Ja, vi pleier å reise på hytta. Men denne gangen er vi hjemme og prøver å få gjort litt i hage og hus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...