Gå til innhold

Hvor mange timer søvn er perfekt antall timer?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Noen sier 7 timer søvn er bra. Jeg synes det høres lite ut..?

Gjest D*lilith
Skrevet

Hvis jeg skal være skikkelig uthvilt...12 timer takk :)

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Samme her..:) Elsker å sove..

Gjest har migrene
Skrevet

Det varierer nok. Noen klarer seg med fem timer mens andre må ha 8.

Jeg kan ikke sove for mye, for det gir migrene.

Skrevet

Hvis jeg soer 7 timer i strekk er jeg uthvilt. Det holder i ukedagene, men jeg sover gjerne mer når jeg har fri.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Har hørt 8 timer for voksne, 10 timer for barn.

Ikke vet jeg,men en trenger vel i alle fall mellom 6-8 timers søvn skal en fungere hele neste dag?

Skrevet

12 timer.....Hjelp..Da er det nesten ikke mer igjen av døgne da jo..5 timer til køys er det jeg bruker. Hender jeg ligger litt lengre, opptil 7 timer, men det er skjelden. ( men så har jeg og "laken skrekk " da ) Kunne så inderligt vel tenkt meg flere timer i døgne du, men ikke til å sove bort..

Skrevet

Jeg våkner som regel etter 7 timer nå, tidligere våknet jeg nesten uten unntak etter 8 t 15 min om jeg kunne sove uforstyrret. :o)

Gjest D*lilith
Skrevet

12 timer.....Hjelp..Da er det nesten ikke mer igjen av døgne da jo..5 timer til køys er det jeg bruker. Hender jeg ligger litt lengre, opptil 7 timer, men det er skjelden. ( men så har jeg og "laken skrekk " da ) Kunne så inderligt vel tenkt meg flere timer i døgne du, men ikke til å sove bort..

Liker bedre å sove enn å være våken jeg :)

Skrevet

Jeg skal ha minst syv timer, helst åtte. Blir det mer enn ni går det feil vei. Jeg blir trøtt av å sove for mye.

Skrevet

Det er jo individuelt. Jeg trenger nok ca. 8 for å være helt uthvilt, men klarer meg med de ca. 6 jeg pleier å ha. Tar igjen noe i helgene, da.

Skrevet

Det er vel helt individuelt. Jeg skal ikke ha så mye mindre enn 7 timer før jeg er "ødelagt" dagen etterpå. Mannen min trenger mye mindre.

Skrevet

Liker bedre å sove enn å være våken jeg :)

Ja, skal vel ikke nekte for at det avogtil hadde vært mer fornuftigt å hatt noen flere timers søvn. Den som sover synder ikke - sies det jo.. :-))

Gjest ChiengMai
Skrevet

Får ikke jeg ti timer søvn i døgnet er jeg omtrent i koma.

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, skal vel ikke nekte for at det avogtil hadde vært mer fornuftigt å hatt noen flere timers søvn. Den som sover synder ikke - sies det jo.. :-))

Stemmer det hehe :D

Skrevet

For meg er ca. 7 timer helt optimalt.

Mannen min trenger ca. 9 for å være fornøyd.

Mrs. Wallace
Skrevet

Friske, voksne mennesker trenger mellom sju og ni timer søvn om natta for fungere optimalt. Mindre enn det er det svært få som klarer seg med, og får man mer, virker det mot sin hensikt.

Jeg klarer meg som regel med omtrent seks-sju timers søvn, men liker å ta et skikkelig søvnskippertak av og til. Men jeg klarer meg fint på fire timers søvn enkelte netter, så lenge det ikke blir mange på rad. Mannen min trenger sjelden eller aldri mer enn seks timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...