Gå til innhold

Tips Venezia

Gjest ei som ikke er så reisevant....

Anbefalte innlegg

Gjest ei som ikke er så reisevant....
Skrevet

Jeg og mannen ønsker å reise på en langweekend uten barn, og har tittet litt på Venezia. Noen som har noen tips om hoteller, evt distrikter, som anbefales der? Evt andre koselige steder å dra?

Mvh

Skrevet

Jeg ville dratt til Lido di Jesolo. Fin strandby med laaaang shoppinggate. Derfra er det ca 40 min med buss + 45 min ferje over til Venezia. God tur!

Skrevet

Venezia er nydelig, og ikke så stor. Da vi var der bodde vi på et hotell som visstnok skulle ligge et kvarter fra hovedplassen, men det var ikke mer enn fem minutter å gå. Så lenge hotellet ligger i sentrum, er du sikret vil jeg mene. Men styr unna den verste sesongen. Da skal det visstnok være stappfullt der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...