Gå til innhold

Expert eller Elkjøp? Hva er billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte og trenger mye småelektrisk som støvsuger, strykejern, vannkoker etc. Har 10 % rabatt på Expert gjennom borettslaget, men lurer på om noen vet noe om prisnivået generelt. Er Elkjøp billigere enn expert,så det lønner seg uansett? Har ikke tid og ork til å sjekke produkt for produkt...

Gjest mandolina
Skrevet

Sjekk prisene på internett.

Hilsen

Skrevet

Hilsen

På nettet vises vel bare prisene for nettbutikkene til Elkjøp og Expert. Mulig det er omtrent samme priser, så jeg kan kanskje ta utgangspunkt i det.

Gjest mandolina
Skrevet

På nettet vises vel bare prisene for nettbutikkene til Elkjøp og Expert. Mulig det er omtrent samme priser, så jeg kan kanskje ta utgangspunkt i det.

Du får vel prutet til de samme prisene i butikkene.

Vi kjøpte komfyr hos Elkjøp og hadde sett ut en på nettet, vi ville ha, i butikken var prisen 1000 kr mer enn i nettbutikken, men vi fikk den til nettbutikkpris.

Hilsen

Skrevet

Omtrent samme priser, men Elkjøp har bedre kundebehandling.

Skrevet

Her er elkjøp stort sett billigst på alt. Men elendig kundebehandling.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hilsen

Internettprisene hos Elkjøp gjelder i alle fall ikke i butikkene, mange som har fått seg en overraskelse der.

Gjest mandolina
Skrevet

Internettprisene hos Elkjøp gjelder i alle fall ikke i butikkene, mange som har fått seg en overraskelse der.

Se svaret mitt lengre nede, det er bare å spørre i butikken, så får du varen til internettprisen.

Hilsen

Skrevet

El-kjøp har prisgaranti, så sier du fra får du den til den lavere prisen. Foreldrene mine kjøpte TV på El-kjøp og et par uker etterpå satte de ned prisen. De klagde og fikk mellomlegget, en hel del penger.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Se svaret mitt lengre nede, det er bare å spørre i butikken, så får du varen til internettprisen.

Hilsen

Det har jeg også fått etter at jeg har sagt at det ikke var aktuelt å kjøpe produktet hvis prisen i butikken var en annen. Men jeg vet om flere som ikke har fått samme pris enn de som har fått det for å sidet sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...