morinor Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Jeg skal flytte og trenger mye småelektrisk som støvsuger, strykejern, vannkoker etc. Har 10 % rabatt på Expert gjennom borettslaget, men lurer på om noen vet noe om prisnivået generelt. Er Elkjøp billigere enn expert,så det lønner seg uansett? Har ikke tid og ork til å sjekke produkt for produkt... 0 Siter
morinor Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Sjekk prisene på internett. Hilsen På nettet vises vel bare prisene for nettbutikkene til Elkjøp og Expert. Mulig det er omtrent samme priser, så jeg kan kanskje ta utgangspunkt i det. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 På nettet vises vel bare prisene for nettbutikkene til Elkjøp og Expert. Mulig det er omtrent samme priser, så jeg kan kanskje ta utgangspunkt i det. Du får vel prutet til de samme prisene i butikkene. Vi kjøpte komfyr hos Elkjøp og hadde sett ut en på nettet, vi ville ha, i butikken var prisen 1000 kr mer enn i nettbutikken, men vi fikk den til nettbutikkpris. Hilsen 0 Siter
stromme Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Omtrent samme priser, men Elkjøp har bedre kundebehandling. 0 Siter
Piraye Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Her er elkjøp stort sett billigst på alt. Men elendig kundebehandling. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Sjekk prisene på internett. Hilsen Internettprisene hos Elkjøp gjelder i alle fall ikke i butikkene, mange som har fått seg en overraskelse der. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Internettprisene hos Elkjøp gjelder i alle fall ikke i butikkene, mange som har fått seg en overraskelse der. Se svaret mitt lengre nede, det er bare å spørre i butikken, så får du varen til internettprisen. Hilsen 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Internettprisene hos Elkjøp gjelder i alle fall ikke i butikkene, mange som har fått seg en overraskelse der. El-kjøp har prisgaranti, så sier du fra får du den til den lavere prisen. Foreldrene mine kjøpte TV på El-kjøp og et par uker etterpå satte de ned prisen. De klagde og fikk mellomlegget, en hel del penger. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Se svaret mitt lengre nede, det er bare å spørre i butikken, så får du varen til internettprisen. Hilsen Det har jeg også fått etter at jeg har sagt at det ikke var aktuelt å kjøpe produktet hvis prisen i butikken var en annen. Men jeg vet om flere som ikke har fått samme pris enn de som har fått det for å sidet sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.