Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

V har en fott plen foran huset, men i enden av den er det en betongplass på ca 2x2 m2. Denne er lagd av forrige eier og irriterer oss grenseløst- . Går det an at vi klarer å forlenge den plenen vi har, på denne betongen? Tenkte legge på masse jord og kjøre med rulle der, før vi kjøper rulle/ferdigplen og hiver ut. Er redd dette ikke blir bra, men vet ikke...Kan ikke brekke opp betongen, for solid og for mye jobb. Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tviler på at det går, vann vil jo ikke renne unna noe særlig? Men hvem vet - mange bunkerser er jo overgrodde så...

Skrevet

Så skal det i såfall en diger jordhaug til. Jeg tror heller jeg ville satset på å fjerne betongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...