Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det blitt saget i stein hos naboen siden klokka ti i formiddag - og de sager enda. Vi bor i et vanlig villaområde.

Jeg er rimelig lei, for jeg hadde planlagt en avslappende dag i egen hage, men det er jo totalt umulig.

Er det noen som vet om det finnes regler for slikt?

Naboen er selvfølgelig bortreist i bråket.

Gjest vi pusser vi
Skrevet

Det er vel lov å holde på med slikt arbeid på en lørdag, eller?

Iallefall på dagtid.

Vi driver og pusser ned på terrassen vi, og har nå holdt på i en tre timers tid. Har tenkt å gi oss om ikke altfor lenge.

Når skal man ellers holde på med slikt da?

Ta seg feriedag og gjøre det når alle andre er på jobb? Det har iallefall ikke vi anledning til.

Skrevet

Iallefall på dagtid.

Vi driver og pusser ned på terrassen vi, og har nå holdt på i en tre timers tid. Har tenkt å gi oss om ikke altfor lenge.

Ta seg feriedag og gjøre det når alle andre er på jobb? Det har iallefall ikke vi anledning til.

Her har de holdt på i ni timer nå - og det er et firma som gjør jobben - naboen er bortreist i bråket. Jeg hadde faktisk ikke reagert så mye dersom det var de selv som holdt på.

Mrs. Wallace
Skrevet

Iallefall på dagtid.

Det er ikke noen alminnelig lørdag i dag - det er pinseaften.

Gjest mandolina
Skrevet

Det er forskjellige regler for kommunene.

Her i kommunen skal det være helgefred mellom 17-18 lørdag og hele søndag.

Hilsen

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Hade du brydd deg om det på en styggværsdag? Sånt arbeid er hver sin gang. Neste gang kan det være dere som "må" utføre bråkearbeid når naboen har fridag.

Jeg reagerer kun når det er boring i mur etter kl 20.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...