Gå til innhold

utakknemlige for kake

Anbefalte innlegg

Gjest trøtt og 1ei
Skrevet

Moren min hadde rund dag, og hun fikk blant annet kake og blomsteroppsats. Aldri er noe godt nok; hun ville hatt blomster og kake (bestilt) uken etter da de skulle ha gjester. Jeg sa at kaken og blomstene var til busdagen hennes, så derfor fikk hun på selve dagen. Da jeg gikk kom faren min ut i gangen og sa at kaken godt kunne kommet da de skulle ha selskap, og igjen sa jeg at kaken var til moren min-ikke til gjestene. Og så sa han at han ville ikke ha noen gaver når han har rund dag; hverken blomster eller noe. (Han pleier å bli sur når han får julegave.)

Det er så dumt, og jeg tenker på samboeren min som kjøpte den flotte kaken. Da vi kom for å spise kake kranglet foreldrene mine, så det var sur stemning. Jeg ble også sur og jeg er så dritlei de folka der. Hadde hun ikke fått noe på selve dagen hadde det også vært galt, så jeg angrer nesten på at hun fikk så mye (vi søsken har også gått sammen om gave).

Skrevet

Skjønner godt at du blir lei! Totalt bortkastet å gjøre noe hyggelig for slike mennesker! Kan nesten ikke fatte at det er mulig å reagere på den måten. De mangler vel noen sosiale antenner da?

Skrevet

De skulle skamme seg og dere bør ta faren deres på alvor og heretter slutte å gi ham gaver, både til jul og bursdag!

Skrevet

Stakkars dere - dine foreldre er uhøflige, uoppdragne og uforskammet. Det ble mange u-er...

Slutt å gjøre ekstra stas på dem. Det er bare bortkastet.

Skrevet

Enkelte blir bare aldri fornøyde og eier ikke folkeskikk. Jeg hadde blitt både sur og lei meg var jeg deg.

Gjest hos oss
Skrevet

Det går da bare ikke an!

Til faren din ville jeg i alle kommende anledninger gitt ett kort med kvittering på at det (i hans navn) var gitt en sum til et veldedig formål, så slipper dere å føle på at han ikke har fått noe (eller at han klager til andre om dette), og han slipper å klage på at dere har kjøpt noe til ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...