forsytia Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Skal nok en gang til London. Har denne gangen også lyst å reise til en landsby på dagstur. Har du noen forslag? 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Wimbledon village? Om du vil lenger bort har jeg ingen forslag. Jo, Kingston kanskje, men der er mer en forstad tror jeg. 0 Siter
AAA Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Wimbledon village? Om du vil lenger bort har jeg ingen forslag. Jo, Kingston kanskje, men der er mer en forstad tror jeg. Ja Kingston er er en forstad til London. Men hva med Windsdor da, eventuelt kombinert med Eton. Det er nydelige, historiske byer i rimelig nærhet av London som jeg kan anbefale. Guildford er også en fin by å reise til, eller kanskje Canterbury. Eller St Albans. Nå skal det si at ingen av disse byene akkurat er landsbyer da, selv om de selvsagt er mye mindre enn London. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Winsor, uten tvil. Og så en titt på Eton College når dere likevel er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.