Sofline Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Visakortet mitt går snart ut på dato. Kommer det nytt av seg selv eller må jeg kontakte banken? 0 Siter
Gjest Juppi Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Mine har alltid kommet av seg selv. He he, visa kortene kommer av seg selv, en morsom tanke. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 He he, visa kortene kommer av seg selv, en morsom tanke. Kjører de bil, går de eller tar de å sykler? Ja, det var en morsom tanke. Men ja, visakortene kommer av seg selv. Dumpene ned i postkassen:o) 0 Siter
Gjest Juppi Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Kjører de bil, går de eller tar de å sykler? Ja, det var en morsom tanke. Men ja, visakortene kommer av seg selv. Dumpene ned i postkassen:o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Mine har kommet automatisk, men jeg syns det er irriterende da, for jeg ville gjerne bytta ut det bildet en gang imellom... 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Mine har alltid kommet av seg selv. Takk for svar! Husker du hvor lang tid i forveien de pleier å komme? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Mine har kommet automatisk, men jeg syns det er irriterende da, for jeg ville gjerne bytta ut det bildet en gang imellom... Takk for svar! Det bildet ja... :-) Husker du hvor lang tid i forveien de pleier å komme? 0 Siter
Gjest YMG Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Mine har kommet automatisk, men jeg syns det er irriterende da, for jeg ville gjerne bytta ut det bildet en gang imellom... Samme her, jeg vil bytte bilde, hvordan gjør jeg det??? 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Samme her, jeg vil bytte bilde, hvordan gjør jeg det??? Jeg bytta ut bildet mitt i fjor,på visa kortet.Gikk i banken og leverte inn bilde og fikk kortet i posten etter noen dager.Kan sikkert bare sende brev med bilde til banken,da utsteder de et nytt kort og sender deg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 He he, visa kortene kommer av seg selv, en morsom tanke. Ja, har du ikke sett dem komme gående 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Takk for svar! Husker du hvor lang tid i forveien de pleier å komme? Nei, gjør egentlig ikke det, men jeg har ikke vært bekymret i alle fall Jeg vil tippe en 2-4 uker eller noe slikt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Samme her, jeg vil bytte bilde, hvordan gjør jeg det??? Jeg gikk i banken og sa at jeg ville ha nytt kort med nytt bilde og ny underskrift (underskriften var hakket viktigere enn bildet da...). Så tok de bilde av meg der med bankens eget kamera. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Nei, gjør egentlig ikke det, men jeg har ikke vært bekymret i alle fall Jeg vil tippe en 2-4 uker eller noe slikt. Så får jeg smøre meg med tålmodighet et par uker til... :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Så får jeg smøre meg med tålmodighet et par uker til... :-) Gjør det du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.