Gjest guggen Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 jeg begynner i en ny jobb fra onsdag av. Jeg skal jobbe på en kirkegård, klippe gresset og sånt. Poenget er at jeg regner med at dette blir en ganske fysisk jobb i forhold til det jeg har drevet med før, hvor jeg har vært i ro stort sett hele tida. Jeg har til nå trent 45 min kardio før frokost 3 ganger i uka og styrketrening 3 ganger i uka. Jeg lurer på opm jeg bør kutte ned på kardioen nå for å unngå overtrening. Jeg driver og deffer. Bør jeg ha litt kardio da dette øker forbrenning osv? har dere noen synspunkter på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ida Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 kardio? hva er det? kordan deffer du?ville gjerne deffe jeg å...? men ingen vill lære mæj....kan desverre ikke svare på dine spørsmål....de er i litt "høyere" klasse....vill du svare mæj?!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 kardio? hva er det? kordan deffer du?ville gjerne deffe jeg å...? men ingen vill lære mæj....kan desverre ikke svare på dine spørsmål....de er i litt "høyere" klasse....vill du svare mæj?!? hei selvfølgelig vil jeg svare kardio - utholdenhetstrening, særlig å bruke sotre muskler i hofteparti og bein da. Effektivt for fettforbrenning. JOgging stepping gåing osv Det er litt liten tid å deffe på nå hvis du vil deffe til sommern. Deffe gjør du ved å spise hver tredje time( spis sunt: lite fett, lavt glykemisk indeks, få i deg riktig type fett og nok proteiner) Tren også for å beholde muskelene. Varier mellom styrketrening og kardio. Det var vel litt sånn i stikkordsform. Kutt gradvis ned på kaloriinntaket, kutt ned annenhver uke ca. Ha en spisedag i uka hvor du spiser hva du vil og hvor mye du vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, jeg tror ikke dette vil innvirke i særlig grad på kardioen din. Men noe som kan bli et problem, er den økede belastningen på bindevev, sener og ledd. Øket antall timer oppreist med småarbeid fører fort til at det oppstår ubehag og smerter, gjerne i øvre del av setet eller/og knærne og leggene. Så det kan nok være lurt å være ekstra snill med treningen i en overgangsperiode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.