Gå til innhold

Kastrer katten din!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kattepiken
Skrevet

Hvis du ikke gjør det, så kan du også tenke på at en hankatt kan produsere 100 avkom (minst) i løpet av sitt liv. Og så vil avkommene produserer flere avkom. Det skjer ofte at man finner 10 små kattepuser i et kull. Så det sier seg selv. Så til deg som er eier av en ukastrert hannkatt: KASTRER katten din!! Så kan du spare og forhindre mange vonde katteliv. Mange hjemløse katter fryser i hjelp, får ikke tak i nok mat og sulter osv.

Så slutt å være så EGO og kastrer katten din!!!

Skrevet

Har du en dårlig dag? :-)

De fleste katteeiere er ansvarlige og kastrer hannkatten sin. Men gjorde alle det ble det jo slutt på annet en rasekatter, og det ville jeg synes var synd.

Skrevet

Jada. Det er allerede gjort. Ikke la noen uansvarlige/late katte-eiere ødelegge for oss ansvarlige ;)

Gjest Kattepiken
Skrevet

Har du en dårlig dag? :-)

De fleste katteeiere er ansvarlige og kastrer hannkatten sin. Men gjorde alle det ble det jo slutt på annet en rasekatter, og det ville jeg synes var synd.

Har to ukastrerte hankatter som svinser rundt utenfor her og plager meg med mjauing og remjing uten like. Har selv en kastrert hunkatt.

Gjest Vet ikke om katter
Skrevet

Jeg har ikke katt. Men jeg lurer på, kan ikek de med hun-katter gi kattene sine p-piller eller noe annet for at de ikke skal bli gravid da?

Skrevet

Jeg har ikke katt. Men jeg lurer på, kan ikek de med hun-katter gi kattene sine p-piller eller noe annet for at de ikke skal bli gravid da?

Det hjelper jo selvfølgelig mot uønskede kattunger, men det er nå en gang sånn at ukastrerte hannkatter ikke skjønner at hunnkatten ikke kan gi avkom så den hanger rundt huset, hyler og skriker i kåtskap og pisser ned _alt_ for å markere at dette er hans pusefrøken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...