sant å si Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 ...at jenta kommer tilbake uskadd? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/27/501804.html Jeg føler med foreldrene, og jeg forstår at de ikke kan gi opp. Men likevel, jeg tror ikke denne saken får noen lykkelig utgang. 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Det er bare helt forferdelig Synes så synd i foreldrene og så klart denne lille jenta. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Uskadd er hun uansett ikke. Det har nok satt sine spor å bli frarøvet familien sin. Jeg håper likevel enda at hun dukker opp. Må jo være optimist til det motsatte er bevist. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Ja, jeg tror det er en mulighet for at hun kommer tilbake, om med men for livet. 0 Siter
alida Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg tror egentlig at hun er død. Litt rart at den svimlende høye dusøren ikke har fått noen til å plapre. Men jeg synes veldig synd på familien, og håper jo selvfølgelig at hun dukker opp igjen. 0 Siter
vanilje Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Nei, jeg tror ikke hun kommer tilbake, jeg tror de vil finne henne død om ikke så lenge. Men jeg synes også at det er rart at ingen har plapret, er jo snakk om enormt mye penger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg tenker som deg - at det er i overkant naivt å tro at hun kommer uskadd tilbake. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Nei, jeg tror vel heller ikke det.... 0 Siter
willow Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg håper egentlig at hun er død. Klarer ikke helt tanken på at den lille jenta skal ha blitt utsatt for sex-handel, noe jeg tror kanskje hun er. Huff. Føler for foreldrene. 0 Siter
Gjest Også en mamma til 4-åring Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Bare en ting jeg har lurt på: Hvordan vet man at det var noen som kom seg inn på rommet til barna og tok med seg Madeleine? Kan det ikke tenkes at hun kan ha våknet og gått ut av døren for å finne foreldrene, og så var det en pedofil som oppdaget henne straks og tok henne med seg? Bare lurte på det altså. Helt forferdelig uansett, det som har hendt. 0 Siter
soleil Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Bare en ting jeg har lurt på: Hvordan vet man at det var noen som kom seg inn på rommet til barna og tok med seg Madeleine? Kan det ikke tenkes at hun kan ha våknet og gått ut av døren for å finne foreldrene, og så var det en pedofil som oppdaget henne straks og tok henne med seg? Bare lurte på det altså. Helt forferdelig uansett, det som har hendt. Mener de så på vinduet at det var brutt opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.