Gå til innhold

Hvordan forberde meg til muntlig eksamen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jentamin
Skrevet

Har muntlig om 2 uker. Hvordan forberede meg i løpet av tiden som er igjen? Jeg er ikke av den strukturerte typen, og trenger sårt noen tips på hvordan jeg kan legge opp en god strategi for å klare dette. Nervøs er jeg også.

Skrevet

Hei, jeg har også eksamen om ei uke, dog ikke muntlig... Har lest at det er lurt å sette opp ei liste over emner en skal igjennom fra pensum, lese på de, krysse ut de en vet en kan skikkelig, og så heller lese mer på det en ikke har helt klart for seg.

Deretter bør du dele opp stoffet du sitter igjen med å lese på, i bolker, slik at det blir jevnt fordelt utover de dagene du har igjen å lese på.

Lykke til!

Skrevet

Lag en leseplan og hold deg til den. Det hjelper meg. Et annet råd er å ikke lese for mye. Unn deg også å gjøre andre ting. Det var en som kom med et tips her for en stund siden om å jobbe fra 8-12 og ta resten av dagen fri. Det synes jeg var et godt råd.

hare1365380455
Skrevet

Lag en leseplan og hold deg til den. Det hjelper meg. Et annet råd er å ikke lese for mye. Unn deg også å gjøre andre ting. Det var en som kom med et tips her for en stund siden om å jobbe fra 8-12 og ta resten av dagen fri. Det synes jeg var et godt råd.

Jeg ville også lest noe senere på dagen da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...