Gå til innhold

Taylorshoes

Anbefalte innlegg

Gjest Crocern
Skrevet

Skal bestille et par Crocs fra Taylorshoes.com

Har sett enkelte her påstå at det kommer under tollgrensen. Men hvilken form for forsendelse velger dere da? Det er fire valgmuligheter, og bare den som gjelder for USA har 0.- i porto. På de andre blir det jo langt over 200 kr. for skoene og porto.

Eller slipper man å betale toll så lenge selve produktet koster under 200 kr.?

Skrevet

Man må betale toll hvis prisen+porto er over 200 kr. Porto teller med andre ord med.

Gjest Crocern
Skrevet

Man må betale toll hvis prisen+porto er over 200 kr. Porto teller med andre ord med.

Da skjønner jeg ikke hvordan noen her har klart å unngå å betale toll. Skoene koster $29, og med det billigste fraktalternativet blir det $53,99 tilsammen.

Skrevet

Da skjønner jeg ikke hvordan noen her har klart å unngå å betale toll. Skoene koster $29, og med det billigste fraktalternativet blir det $53,99 tilsammen.

Kan du ikke velge alternativet fra USA med kr 0 i porto?

Gjest Crocern
Skrevet

Kan du ikke velge alternativet fra USA med kr 0 i porto?

Men det gjelder vel bare om man bor i USA, tror jeg.

Skrevet

Da så... Får håpe du får svar fra noen som har kjøpt.

Skrevet

Neineinei.

Bare varens verdi teller. Og det er ikke toll, det er mva.

Men hvis selve varen koster over 200 kroner, må man betale mva av portoen også.

Skrevet

Neineinei.

Bare varens verdi teller. Og det er ikke toll, det er mva.

Men hvis selve varen koster over 200 kroner, må man betale mva av portoen også.

Er du sikker? Jeg mener nemlig å huske at det var noe annet jeg leste da jeg styrte med bestilling fra utlandet sist.

Skrevet

Er du sikker? Jeg mener nemlig å huske at det var noe annet jeg leste da jeg styrte med bestilling fra utlandet sist.

Helt sikker.

hare1365380455
Skrevet

Portoen kommer utenom. Du kommer altså under tollgrensen om skoene uten porto koster under 200.

Blir det over 200 for en ting blir det toll også på portoen tror jeg.

hare1365380455
Skrevet

Det blir vel rett under 300 med porto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...