Gå til innhold

Hvordan har en 15-åring sjans til sommerjobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente på 15 år
Skrevet

Ønsker å tjene meg litt penger i sommer. Har ingen jeg kjenner som jeg kan få jobb hos. Har jeg noen sjans? Det virker som bare de over 18 år får jobb. Hva skriver jeg i en jobbsøknad når jeg ikke har erfaring med jobb? Ønsker tips.

Skrevet

Gå innom hoteller, prøv å få jobb med frokosten....eller som ryddehjelp i området rundt? Kafeer,isbarer, kiosker mm. Du skriver bare hvem du er som person. Hei, jeg heter blablabla og har veldig lyst til å jobbe hos dere. Jeg er ei glad,positiv og kvikk jente på 15år. Jeg går i __kl på ___ungdomskole.

Dersom eks du har et ønske om å bli frisør en gang, så kan du søke hos frisørsalonger. Da skriver du også det i søknaden at du har lyst til å bli frisør. Men...du er litt sent ute kanskje, ønsker deg lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...